R

Goedemorgen,
Dankjewel voor het delen van jouw review! Hier worden wij natuurlijk erg blij van.
Ik wens je een fijne dag.

de Witte

Goede duidelijke communicatie.

Neen

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening.
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!...
Goedemorgen,
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!
Pauline - ENGIE Webcare

A.C.M. Beerepoot-Huijberts

Verlenging contract

Geen opmerkingen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. We worden erg bij van deze mooie beoordeling! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Maar als je hiermee wil zeggen dat je weer bij ons hebt verlengd dan wil ik je bedanken voor het vertrouwen in ENGIE.
Ik wens je een fijne dag!

Blokhuis

Voor ons 5 jaar vast

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. Fijn dat je ons zo'n mooie beoordeling geeft!
Goedemorgen,
Natuurlijk begrijpen we dat je liever een meerjarig contract afsluit. Nu hebben we vijfjarige contracten nooit gehad, driejarig wel. Wellicht kunnen we je die wel in de toekomst weer aanbieden!
Ik wens je een hele fijne dag.

Keller

Vriendelijke klantenservice

Nvt

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review! Wat mooi om te lezen dat je onze klantenservice vriendelijk vindt. Dat is voor ons ook ontzettend belangrijk!
Ik wens je een fijne...
Goedemorgen,
Ik wens je een fijne dag.

I.Pors

Goede service en alles voor een redelijke prijs

Nog iets scherpere prijzen

Goedemorgen,
Wat een mooie review! Dankjewel dat je dit met ons deelt. Uiteraard begrijpen we dat je liever een nog scherpere prijs hebt voor je energiecontract. Hopelijk kunnen we je dat in de toekomst weer bieden waar jij tevreden mee kunt zijn.
Ik wens je een fijne dag!

nicolaes

Nog geen problemen

online kom je niet verder,slechte uitleg.

Goedemorgen Nicolaes,
Dankjewel voor het delen van jouw review! Fijn om te lezen dat je geen problemen hebt ervaren, hopelijk kunnen we dat zo houden :)
Je geeft aan dat je online slechte...
Goedemorgen Nicolaes,
Je geeft aan dat je online slechte uitleg kreeg. Wanneer je nog vragen aan ons hebt mag je uiteraard contact met ons opnemen. Je kunt je review + gegevens per mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com
Voor nu wens ik je een fijne dag.

Wijnveen

Goeie service

Geen verbetering

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service.
Ik wens je een mooie dag!

Rob Bakker

Goede ervaring

Goedemorgen Rob,
Bedankt voor het delen van jouw review! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring met ons hebt. We gaan ons best doen om dat ook zo te houden voor jou!
Ik wens je een...
Goedemorgen Rob,
Ik wens je een mooie dag

jl Goossens

Ik vind het een goed bedrijf

tel contact duurt te lang de wacht tijd

Goedemorgen,
Dankjewel dat je deze mooie review met ons deelt! Heel erg fijn om te lezen dat je ons een goed bedrijf vindt.
Natuurlijk willen we wel onze excuses aanbieden voor de lange...
Goedemorgen,
Natuurlijk willen we wel onze excuses aanbieden voor de lange wachttijden als je ons belt op sommige momenten. Gelukkig is het inmiddels weer iets rustiger. We doen altijd ons best om iedereen zo snel maar ook zo goed mogelijk te helpen.
Een mooie dag gewenst!