J de Vries

Mijn nieuwe aanbod is zoveel hoger dan mn vorige terwijl ik altijd geld terug krijg begrijp ik niet

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Helaas zijn de kosten in de afgelopen jaren flink gestegen. Hierdoor zijn de tarieven inderdaad een stuk hoger dan wat je voorheen altijd betaalde. Mocht je hulp wensen bij je aanbieding kan je altijd bellen met de klantenservice. Dan helpen mijn collega's je graag verder.

Joyanne Koolen

Perfect te woord gestaan en geholpen door medewerkster Alexandra van de klantenservice, na 1 jaar weg te zijn geweest terug bij Engie en deze klant gaat niet meer weg! Alexandra bedankt voor alle... Perfect te woord gestaan en geholpen door medewerkster Alexandra van de klantenservice, na 1 jaar weg te zijn geweest terug bij Engie en deze klant gaat niet meer weg! Alexandra bedankt voor alle hulp, hier kan iedereen een voorbeeld aan nemen van de klantenservice!

geen tips

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik heb je berichtje meteen door gestuurd naar Alexandra :-).
Ik wens je nog een fijne dag en alvast hele...

Jan van Dalen

Gemakkelijk inzicht in het verbruik door gebruiksvriendelijke app

n.v.t.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de app en het inzicht in je verbruik.
Ik wens je nog een fijne dag en alvast hele fijne feestdagen!...

T B

Duidelijke uitleg ook op mijn vragen

geen idee

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review! Wat fijn om te lezen dat je duidelijk antwoord krijgt op de vragen die je hebt. We worden erg blij van deze mooie beoordeling.
Ik...
Goedemorgen,
Ik wens je alvast fijne feestdagen!

Gert

Geeft zekerheid en duidelijkheid

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dienstverlening!
Ik wens je nog een fijne dag en hele fijne feestdagen!
Pauline - ENGIE...
Goedemorgen,
Ik wens je nog een fijne dag en hele fijne feestdagen!

Ad v dijk

Is goed

Goedemorgen Ad,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review! Fijn om te zien dat je tevreden met ons bent.
Ik wens je een fijne dag!

Zoetmulder

Goed overzicht van de gebruikte energie tegen goede prijs. Afgelopen 3 jaar.

Op energievergelijker valt Engie buiten de 10 goedkoopste leveranciers. Hier betere aansluiting vinden en binnen de prijzen van deze 10 blijven.

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review! Wat fijn om te lezen dat je vanuit ons goed overzicht in je verbruik krijgt en dat je tevreden bent met onze prijzen van de afgelopen drie jaar.
Het klopt inderdaad dat wij momenteel niet de goedkoopste zijn ten opzichte van andere leveranciers. Het past ook niet binnen de visie van ENGIE om bekend te staan als de goedkoopste op de markt. Wij vinden goede service en kwaliteit en zekerheid erg belangrijk en daarbij willen wij natuurlijk leider zijn in de energietransitie. Dit maakt dat wij misschien niet de allerlaagste tarieven kunnen bieden omdat we ook investeren in bijvoorbeeld de opwek van duurzame energie en nog veel meer.
Ik wens je een fijne dag!

Henri van Esch

Wij zijn dik tevreden maar we willen graag een eind rekening waarvan we niet eerst een hoop moeten bijbetalen omdat het electra nog niet verrekend is. Dat word altijd in 1 keer gedaan. Dat vinden... Wij zijn dik tevreden maar we willen graag een eind rekening waarvan we niet eerst een hoop moeten bijbetalen omdat het electra nog niet verrekend is. Dat word altijd in 1 keer gedaan. Dat vinden we niet fijn hadden we niet op gerekend en is voor ons een hoop centen.

1 eind rekening niet gas en electra apart

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Goed dat je dit aangeeft. Ik heb zojuist geprobeerd je te bellen. Daarbij heb ik je voicemail ingesproken. Ik heb net de elektra factuur opgemaakt en naar je e-mail verstuurd.

M. Meijer

Goede uitleg en fijn geholpen

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent met de service en dienstverlening!
Pauline -...

Tevreden

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!
pauline - ENGIE Webcare