W Willems

Goede service en laag in prijs

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en jouw energie overeenkomst! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Valkenburg

Ik heb een uitstekende ervaring met dit bedrijf

Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Annie Blom-Huijsmans

Mijn ervaring met Engie is prima, daarom stap ik ook niet over naar een andere leverancier

Ik heb geen verbeterpunten. Wel een tip. Maak het zo goedkoop mogelijk

Goedemorgen Annie,
Bedankt voor het delen van deze review. Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt met ons en dat je hierdoor graag klant blijft bij ons!
Hopelijk kunnen we je...
Goedemorgen Annie,
Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer een tarief aanbieden waar je tevreden mee bent :)

Benno

Vanmorgen voor openingstijd gesproken met een medewerker van de klantenservice en mij het een en ander goed uitgelegd naar aanleiding van een klacht die ik had gedaan. Tevreden hoe dit nu wordt... Vanmorgen voor openingstijd gesproken met een medewerker van de klantenservice en mij het een en ander goed uitgelegd naar aanleiding van een klacht die ik had gedaan. Tevreden hoe dit nu wordt opgepakt en wachten op het eindresultaat.

Mijn tip om te stoppen met de handtekening "manager operations" blijft wel een tip. Het maakt het niet meer persoonlijk dan een medewerker van de klantenservice of gewoon een algemene afsluiting.

Goedemorgen Benno,
Goedemorgen Benno,
Bedankt voor het delen van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega. Hopelijk krijgen wij snel de terugkoppeling die we nodig hebben in jouw situatie en kunnen we het netjes voor je afhandelen!
Ik wens je een hele fijne dag.

g.boeijenk

Heel goed ga zo door.

ik zou niet weten wat er moet veranderen.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze review! Wat fijn om te lezen dat je vindt dat we zo door moeten gaan.
Lisa - ENGIE Webc

Zuidinga

De afgelopen 3 jaar prima. Helaas bij verlengaanbod, geen vast contract te krijgen dit komt door meer teruglevering door de aangeschafte zonnepanelen dan verbruik elektra. Kortom eindoordeel negatief.

Zorgen dat je vaste klanten behoudt. Dus een normaal verlengvoorstel zodat we geen appels met peren hoeven te vergelijken. Ook al zou het maandbedrag hoger zijn geweest bij een vast contract was ik... Zorgen dat je vaste klanten behoudt. Dus een normaal verlengvoorstel zodat we geen appels met peren hoeven te vergelijken. Ook al zou het maandbedrag hoger zijn geweest bij een vast contract was ik waarschijnlijk klant gebleven nu dus maar gauw opzoek naar een andere aanbieder.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. Wij hebben inderdaad helaas de keuze moeten maken om geen vast contract aan te bieden wanneer je een bepaald aantal kWh netto teruglevering hebt per jaar. Mocht je hier een toelichting over willen dan mag je ons een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com en dan leggen we dit graag aan je uit.
Ik had begrepen dat we je nog wel de mogelijkheid gaven om het gascontract wel vast te zetten maar dat je hier helaas geen gebruik van wilde maken.
Onze excuses dat het aanbod niet was waar je op had gehoopt. Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer een keer een passend aanbod doen.

Agnes Adam

Wij ervaren Engie als een betrouwbaar energie bedrijf!
Via de app kun je gemakkelijk je verbruik per dag bekijken.
Je je maandbedrag naar boven of naar beneden kunt aanpassen .
Geen...
Wij ervaren Engie als een betrouwbaar energie bedrijf!
Via de app kun je gemakkelijk je verbruik per dag bekijken.
Je je maandbedrag naar boven of naar beneden kunt aanpassen .
Geen problemen ondervonden.

Wij zijn tevreden met hoe het gaat !

Goedemorgen Agnes,
Wauw wat een mooie review! Wat fijn dat je dit met ons deelt. Leuk om te lezen dat je ons betrouwbaar vindt en dat je graag gebruik maakt van onze app :)
Ik wens je een...
Goedemorgen Agnes,

Willemse

Correct, duidelijk, zeer vriendelijke medewerking

blijf zo door gaan

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Mooi om te lezen dat alles duidelijk was voor jou en dat je ons vriendelijk vindt.
Lisa - ENGIE...

Piet smit

Geen tips

A. Hermans

Best negatief

Onvolledig en info via overstappen.nl