Fam Stapper

Ik kan slecht contact krijgen

betere communicatie met de klant

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Je geeft aan dat de bereikbaarheid met de klantenservice van ENGIE niet naar wens is. Dat vind ik jammer om te horen.
Het kan zijn dat...
Goedemiddag,
Het kan zijn dat door de toegenomen drukte, vanwege alles wat speelt op de energiemarkt, de telefonische wachttijden wat op kunnen lopen. Excuses voor het ongemak wat je hiervan hebt gehad.
Je kan in de ENGIE app zien wat de telefonische wachttijd op dat moment is. Daarnaast zijn we ook via de chat en via de mail te bereiken op klantenservice.nl@engie.com
Ik wens je voor nu nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Rozebeheer

Reeds jarenlang een tevreden klant van Engie. Goede communicatie en komen afspraken na zonder verassingen.

Geen.

Goedemorgen,
Wat fijn om te lezen dat je al jarenlang tevreden klant bij ons bent! Dit waarderen we natuurlijk ontzettend. We zijn blij dat je onze communicatie goed vindt en dat we volgens jou onze afspraken nakomen :)
Ik wens je een mooie dag!

Kloosterhof

Altijd fijn op de hoogte houdt met de gas en warmte metingen

Weet ik niet

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze review. Wat fijn om te lezen dat je vindt door ons goed op de hoogte wordt gehouden van jouw verbruik!
Ik wens je een mooie dag.
Lisa -...
Goedemorgen,
Ik wens je een mooie dag.

Bram Vriens

Regelmatig overzicht over het verbruik advies om het verbruik te verminderen en een duidelijk overeenkomst bij een 1 contract

overzicht van het jaarlijkse verbruik bij afsluiten van jaar contract

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Ik geef je tip door intern.

Geerts

Goed bedrijf , aps makkelijk inzien

Geen klachten

Goedemorgen,
Bedankt voor je review fijn dat je het als zo prettig ervaart.

U.P. Maidman

Vanaf het eerste contact geen probleem gehad!

Ik ben erg blij met dagelijkse update over mijn gebruik en de maandelijkse update met vergelijking gebruik voorgaande jaar.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat een mooie woorden en een prachtig cijfer geef je ons :-)!

Trees Keukens .v. Orden

Ik ben blij met ENGIE omdat ze me heel fijn helpen als ik vragen heb, kan ik altijd bellen en vragen stellen .

Ik heb geen opmerkingen vind het prima zo

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je onze service en dienstverlening als zo prettig ervaart :-).

Bakker

Nee

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze review! We worden blij met je mooie beoordeling.
Een fijne dag gewenst!

Harrie Wilkens-Maas

Raar dat er geen onderhandelingsruimte is. Andere (grote) partijen zoals Eneco bieden een veel beter (€ 50,-- per maand goedkoper) contract aan, maar daarover valt niet te spreken. Dat geldt alleen... Raar dat er geen onderhandelingsruimte is. Andere (grote) partijen zoals Eneco bieden een veel beter (€ 50,-- per maand goedkoper) contract aan, maar daarover valt niet te spreken. Dat geldt alleen voor nieuwe klanten. Hoezo het waarderen van je bestaande klanten? Die betalen dus de 'bonus' die alleen nieuwe klanten krijgen.
Online (als nieuwe klant) kun je nog een derde optie kiezen (€ 2, -- meer per maand, maar wel € 50,-- korting meer. (€ 200,-- in plaats van € 150,--) maar Engie biedt alleen een 'persoonlijk' aanbod. Met andere woorden, niet voor bestaande klanten. Als je daarover belt, hang je 15 minuten in de wacht, voordat de verbinding verbroken wordt. En bedankt!

Waardeer de trouwe klanten die je hebt en geef iedereen dezelfde kansen!

Goedemorgen Harrie,
Goedemorgen Harrie,
Dank je wel voor het delen van jouw review. Op de Nederlandse energiemarkt kan er inderdaad verschil zitten in tarieven tussen verschillende leveranciers. Helaas kunnen wij hier niet veel aan veranderen. Natuurlijk is het een vrije energiemarkt en kun je zelf kiezen wat je voorkeur heeft.
Onze excuses voor de lange wachttijd die je hebt ervaren. We doen altijd ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Via onze klantenservicepagina op de website kun je altijd de actuele wachttijd zien. Wellicht kun je zo een geschikt moment kiezen in de toekomst om te bellen.
Verder zie ik dat je uiteindelijk toch hebt kunnen kiezen voor een overeenkomst met de bonus. Fijn om te zien dat je hier uiteindelijk toch voor gekozen hebt.
Ik wens je een hele prettige dag!

Segerink

Goede ervaring
Alleen de bereikbaarheid is altijd zeer moeilijk

Bereikbaarheid

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! We doen hard ons best om de wachttijden te verlagen. Echter door enorme drukte is dat soms wat lastig. We adviseren daarom voor je gaat bellen de actuele wachttijd te controleren. Dit kan op 2 manieren: via de website onder klantenservice of in de app onder contact. Uiteraard blijven we ons best doen iedereen zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan.
Pauline -ENGIE Webcare