van der Berg

Positief

Lisbeth sasu

Tot nu toe erg ter vrede klant. Dusdanig dat ik m’n contract heb verlengd. Telefonisch werd me nog geadviseerd om nadat m’n contract in ging het dubbel tarief over te zetten naar enkel tarief. Dit... Tot nu toe erg ter vrede klant. Dusdanig dat ik m’n contract heb verlengd. Telefonisch werd me nog geadviseerd om nadat m’n contract in ging het dubbel tarief over te zetten naar enkel tarief. Dit zou me zeker €5 per maand schelen. Mijn contract is ingegaan en nu kan het niet omzetten. Telefonisch werd nu gezegd dat dit alleen kon voordat m’n contract inging. Erg jammer, tegenvaller van ENGIE!

Juiste adviezen geven

Goedemiddag Lisbeth,
Goedemiddag Lisbeth,
Dank je wel voor het delen van jouw review. Fijn om te lezen dat je tot nu toe tevreden bent met ons als leverancier! En super leuk dat je hebt verlengt en dus nog langer bij ons blijft :)
Wat vervelend dat het je niet lukt om het tarief te wijzigen. Dit zou gewoon moeten kunnen na ingang van je nieuwe contract! Vooraf kan het helaas niet, wellicht is daar een miscommunicatie over ontstaan?
Als je wil kunnen wij het ook voor je aanpassen. Je mag hiervoor wel even contact met ons opnemen per mail via socialmedia.nl@engie.com of via onze live chat of door ons te bellen via 088 - 444 6666.
Zodra het is gewijzigd dan gaat dit ook direct in. Dit is helaas niet met terugwerkende kracht. Onze excuses voor de verwarring.

De goede

Beloning voor het aanblijven als klant?

Goedemiddag,
Dank je wel voor het delen van deze review! Fijn om te zien dat je over het algemeen tevreden bent gezien je boordeling.
Wat betreft een contractverlenging mag je natuurlijk...
Goedemiddag,
Wat betreft een contractverlenging mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen om te kijken wat we momenteel kunnen aanbieden. Dit kan ik via hier helaas niet bespreken omdat ik ook niet zomaar in je gegevens mag kijken zonder jouw verificatie. Je kunt ons hiervoor het beste bellen via 088 - 444 6666. Via onze klantenservicepagina op de website kun je van tevoren zien hoelang de actuele wachttijd is.

A.Bikker

Engie komt na wat er is afgesproken.

Goedemiddag,
Dank je wel voor het delen van deze review! Erg fijn dat je vindt dat we onze afspraken nakomen. Dat is ook iets wat wij erg belangrijk vinden :)
Ik wens je een fijne dag!...

Knipping

Dit bedrijf heeft alles super goed geregeld

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Hier worden we natuurlijk erg blij van :)

Geerdink

Betrouwbaar!

nee,

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening.

Rutger Gérard

Tevreden over alles

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent.

Piet Ligtenberg

Beter aan de afspraken houden

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Ik zet je verbeterpunt intern door.

C.G. Pak

Ik heb gebeld ivm nieuw vast contract voor 1 jaar

Op zich ben ik tevreden

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te zien dat je tevreden bent.

Wout van Turenhout

Men heeft zich keurig, de afgelopen 3 jaar, aan het contract gehouden. En het laatste gesprek met hun over verlenging van mijn contract was ook vriendelijk en ontspannen.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens is verlopen!