I.Pors

Goede service en alles voor een redelijke prijs

Nog iets scherpere prijzen

Goedemorgen,
Wat een mooie review! Dankjewel dat je dit met ons deelt. Uiteraard begrijpen we dat je liever een nog scherpere prijs hebt voor je energiecontract. Hopelijk kunnen we je dat in de toekomst weer bieden waar jij tevreden mee kunt zijn.

nicolaes

Nog geen problemen

online kom je niet verder,slechte uitleg.

Goedemorgen Nicolaes,
Dankjewel voor het delen van jouw review! Fijn om te lezen dat je geen problemen hebt ervaren, hopelijk kunnen we dat zo houden :)
Je geeft aan dat je online slechte...
Goedemorgen Nicolaes,
Je geeft aan dat je online slechte uitleg kreeg. Wanneer je nog vragen aan ons hebt mag je uiteraard contact met ons opnemen. Je kunt je review + gegevens per mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com
Voor nu wens ik je een fijne dag.

Wijnveen

Goeie service

Geen verbetering

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service.
Ik wens je een mooie dag!

Rob Bakker

Goede ervaring

Goedemorgen Rob,
Bedankt voor het delen van jouw review! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring met ons hebt. We gaan ons best doen om dat ook zo te houden voor jou!
Ik wens je een...
Goedemorgen Rob,
Ik wens je een mooie dag

jl Goossens

Ik vind het een goed bedrijf

tel contact duurt te lang de wacht tijd

Goedemorgen,
Dankjewel dat je deze mooie review met ons deelt! Heel erg fijn om te lezen dat je ons een goed bedrijf vindt.
Natuurlijk willen we wel onze excuses aanbieden voor de lange...
Goedemorgen,
Natuurlijk willen we wel onze excuses aanbieden voor de lange wachttijden als je ons belt op sommige momenten. Gelukkig is het inmiddels weer iets rustiger. We doen altijd ons best om iedereen zo snel maar ook zo goed mogelijk te helpen.
Een mooie dag gewenst!

Bob van Beurden

Betrouwbaar en overzichtelijk

In overzicht vanaf gisteren zichtbaar maken

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent :-).
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

Slaghekke R.E.M.

Vervelend

Afspraken houden , ik had van 2000 tot eind 2023 een vast contract van 158 euro echter in de zelfde tijd verhoogd naar 171 euro!!! Vervolgens wordt in 2024 het maandbedrag met bijna 100 euro... Afspraken houden , ik had van 2000 tot eind 2023 een vast contract van 158 euro echter in de zelfde tijd verhoogd naar 171 euro!!! Vervolgens wordt in 2024 het maandbedrag met bijna 100 euro verhoogd terwijl er nog een teruggave van 2023 verwacht wordt????

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. Ik begrijp hieruit dat je in de veronderstelling was dat je termijnbedrag bij een vast contract ook daadwerkelijk vast staat. Ik heb je proberen te bellen hierover maar ik kon je helaas niet bereiken.
Een termijnbedrag kun je zien als een soort voorschot voor je jaarlijkse energiekosten. Dit bedrag kunnen we nooit vast zetten omdat dit afhankelijk is van jouw verbruik en bijvoorbeeld ook belastingen en netbeheerkosten. Een termijnbedrag kan dus ieder jaar of soms zelfs meerdere keren per jaar wijzigen. Dit staat ook netjes aangegeven in je contract voorwaarden.
Momenteel kan het inderdaad zijn dat wij je een hoger termijnbedrag adviseren. Dit komt voornamelijk door de verhoging in belastingtarieven en netbeheerkosten per 1 januari 2024. Dit geldt ook voor jou ondanks dat je een vast contract hebt. Deze kosten kunnen wij namelijk niet voor jou vastleggen.
Mocht je nog meer vragen hebben of meer informatie willen, stuur dan gerust een e-mail met jouw gegevens naar socialmedia.nl@engie.com
Ik wens je een fijne dag.

K.G.Smit

Redelijk goed

Uitleg omtrent bepaalde voornemens of bv contractaanpassingen kan zeker verbeterd worden met goede onderbouwingen en zonodig snelle verwijzingen naar een persoonlijk contact voor verdere... Uitleg omtrent bepaalde voornemens of bv contractaanpassingen kan zeker verbeterd worden met goede onderbouwingen en zonodig snelle verwijzingen naar een persoonlijk contact voor verdere verduidelijking

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review en feedback. Mocht je echt specifieke suggesties voor ons hebben hiervoor dan mag je deze gerust naar ons toesturen per mail via socialmedia.nl@engie.com
Wellicht kunnen we hier dan iets mee!
Ik wens je voor nu een hele fijne dag.

Kees Verhoef

Slecht eerlijk gezegd. Telefonisch goed te woord gestaan en geholpen. Maar vind het persoonlijk heel slecht dat nieuwe klanten beloond worden met 7 cent extra korting per eenheid. Ik, jarenlang... Slecht eerlijk gezegd. Telefonisch goed te woord gestaan en geholpen. Maar vind het persoonlijk heel slecht dat nieuwe klanten beloond worden met 7 cent extra korting per eenheid. Ik, jarenlang klant, krijg dat niet want ik ben al ‘binnen’?

Zie hierboven, spreekt denk ik voor zich.

Goedemorgen Kees,
Dankjewel voor het delen van jouw review. Allereerst fijn om te lezen dat je telefonisch goed geholpen bent.
Natuurlijk begrijp ik het heel goed dat je het graag andersom...
Goedemorgen Kees,
Natuurlijk begrijp ik het heel goed dat je het graag andersom had gezien wat betreft de tarieven voor nieuwe en bestaande klanten. Ik ga er vanuit dat mijn collega je telefonisch heeft uitgelegd hoe dit komt dus ik denk niet dat ik hier nog veel aan kan toevoegen.

Henrix

Tot nu toe positief

als bestaande klant redelijk laat geïnformeerd over de prijs per 1 januari. Ik word door heel nederland gebombardeerd met nieuwe prijzen en ik kan van jullie hier geen info over krijgen omdat mijn... als bestaande klant redelijk laat geïnformeerd over de prijs per 1 januari. Ik word door heel nederland gebombardeerd met nieuwe prijzen en ik kan van jullie hier geen info over krijgen omdat mijn kontrakt in maart afloopt. Hierdoor werd mijn keus zeer beperkt. Op deze manier weet ik niet of ik de volgende keer nog verleng bij Engie.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review! Wat fijn om te lezen dat je tot nu toe positief bent.
Goedemorgen,
Wanneer je toe bent aan contractverlenging dan sturen wij jou ongeveer een maand voor de einddatum een verlengaanbod toe. Maar, mocht je eerder een aanbod willen ontvangen dan kun je vanaf zes maanden van tevoren telefonisch contact opnemen hierover. Wellicht is dit handig om te weten voor een volgende keer.