karssing

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het delen van jouw positieve review. We zijn blij te vernemen dat je zo tevreden bent over ENGIE.

Anton van der Lans

Directe slechte klachten heb ik niet, maar dat k vraag me af of het wel terecht is dat we moeten betalen voor de teruglevering. We betalen een bedrag aan Stedin voor het exploiteren van net. Je... Directe slechte klachten heb ik niet, maar dat k vraag me af of het wel terecht is dat we moeten betalen voor de teruglevering. We betalen een bedrag aan Stedin voor het exploiteren van net. Je verwacht dat Stedin de verantwoording heeft deze duurzame energie op een juiste manier kwijt te raken.

Minder effort in de IT ondersteuning. Ik heb een lijstje in de meterkast leggen, waarmee ik op het eind van de maand de meterstand aflees. Verder kan ik met de CV app op elk moment het gasverbruik... Minder effort in de IT ondersteuning. Ik heb een lijstje in de meterkast leggen, waarmee ik op het eind van de maand de meterstand aflees. Verder kan ik met de CV app op elk moment het gasverbruik aflezen. Minder IT zou het de energie prijs omlaag brengen.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Goed dat je dit vraagt. Wij betalen veel geld voor de balans op het net. Dit wordt dus niet gedaan van de netbeheerkosten die alle klanten betalen. De teruglever kosten zijn dan ook voor die kosten.
Ik zet je feedback intern door zodat zij er eens naar kunnen kijken.
Pauline - ENGIE Webcare

M. Nijland

ENGIE is een attent bedrijf, regelmatig energiebesparingstips en nu aanbiedingen voor vaste prijs bij meerjarig contract.

Jammer dat je als langdurig afnemer
(nooit overgestapt) niet één keer een voordeeltje krijgt als je bij ENGIE blijft.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je blij bent met ENGIE! En wat leuk te horen dat onze besparingstips je op zijn gevallen. Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Ik kan me voorstellen dat je graag van dezelfde korting gebruik zou willen maken die wellicht op dat moment voor nieuwe klanten gelden. Wanneer er weer mooie aanbiedingen met kortingen zijn voor onze bestaande klanten nemen wij deze dan ook met alle plezier met je door. Hiervoor mag je op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66.

Ron Kervezee

Stabiele prijs en waarschuwen bij verandering

Goed zo

Gerard van de Laak

Medewerkers vriendelijk en geven goede informatie.

geen opmerkingen

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens ik je nog een...

G.Duchateau

Heel goed

Zou het niet weten

Stefanie

Bij de vergelijking met anderen qua energieverbruik graag meer details meenemen, zoals nieuwbouw woning. Verder kan de app zeker overzichtelijker worden

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je onze service en dienstverlening zo kunt waarderen. Ik geef je feedback intern door.
Ruth -...
Ruth - ENGIE Webcare

Saygin

Wat mij opvalt in de engieapp is dat bepaalde dagen qua verbruik uit het niets verdwijnen die wel geregistreerd waren

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik geef je feedback intern door,
Ruth - ENGIE Webcare

Vuren

Heel goed

B. Hindriksen

Uitstekend. Altijd accuraat.

Misschien iets snellere telefonische bereikbaarheid

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Ik geef je feedback over onze bereikbaarheid intern door. Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!