Kouer

Ik heb een energierapport ontvangen van onze tweede maand bij ENGIE. Toen ik vroeg om een rapport van de maand ervoor werd aangegeven dat dat niet kon omdat wij niet vanaf de eerste van de maand... Ik heb een energierapport ontvangen van onze tweede maand bij ENGIE. Toen ik vroeg om een rapport van de maand ervoor werd aangegeven dat dat niet kon omdat wij niet vanaf de eerste van de maand gestart waren. Maar ENGIE heeft de beginstand van onze meters en de eindstand van die maand. Maar het wordt pas zichtbaar op de jaarafrekening. Ik vind dat raar en klantonvriendelijk.

Overzicht van het verbruik vanaf dag 1!

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. Allereerst nog van harte welkom bij ENGIE! Ik vind het vervelend om te lezen dat je over de eerste maand dat je klant bij ons was, geen energierapport hebt gekregen.
Voor het maken van een energierapport hebben wij een meterstand nodig op de eerste van de maand en de eerste van de volgende maand. Als je dus iets later in de maand klant wordt, kunnen we voor die eerste maand geen rapport opmaken.
We kunnen hiervoor helaas niet de beginmeterstand gebruiken van de datum dat je klant bent geworden bij ons. De beginstanden staan namelijk los van de uitlezingen voor de maandelijkse energierapporten. Het maken van die rapporten is een geautomatiseerd proces en kan hierop helaas niet aangepast worden.
Natuurlijk begrijpen we dat je het liefst inzicht had gehad vanaf dag één. Onze excuses voor het ongemak.

Curto

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles goed is en dat je ons aanbeveelt aan anderen.

Nico HJHulstaart

Ik vind dit een goed bedrijf omdat ze iedere maand inzicht geven in het energieverbruik op een overzichtelijke en duidelijke manier, tips geven om te besparen en inzichtelijk maken hoe het... Ik vind dit een goed bedrijf omdat ze iedere maand inzicht geven in het energieverbruik op een overzichtelijke en duidelijke manier, tips geven om te besparen en inzichtelijk maken hoe het maandtarief is opgebouwd.

Geen.

Goedemorgen Nico,
Goedemorgen Nico,
Wat een mooie uitgebreide review. Wat fijn dat je dit met ons deelt, dankjewel! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze maandelijkse energierapporten en dat je hier goeie informatie uit kunt halen. Het geven van inzicht aan onze klanten vinden we natuurlijk erg belangrijk.

J de vries

Niet echt

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles goed is volgens jou en dat je ons aanbeveelt aan anderen. Mocht je toch eens feedback voor ons hebben, laat het ons gerust weten.
Ik wens je een mooie dag!

Dorothee v B.

Nuttige spaartips,handige maandelijks overzicht van t gebruik

Jammer dat n 3 jaars contract niet meer mogelijk is ,andere aanbieders bieden dit wel aan

Goedemorgen Dorothee,
Goedemorgen Dorothee,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! We zijn blij dat je onze bespaartips waardeert en ook de maandelijkse overzichten die we je sturen. Inzicht in je energieverbruik en kosten vinden we erg belangrijk, zodat je weet waar je aan toe bent.
Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer eens een driejarig contract aanbieden! Ik kan helaas niet vertellen of en wanneer we dit weer gaan aanbieden.

Ria Oosterloo

Prima service. Meeste dagen bericht over het gebruik de vorige dag. Lekker duidelijk en makkelijk.

Geen verbeterpunten

Goedemiddag Ria,
Wat fijn om te lezen dat je onze app gebruikt om jouw dagelijkse verbruik bij te houden! Dankjewel dat je dit met ons deelt. :)
Lisa - ENGIE...
Goedemiddag Ria,

Aalbers

Goede app. Duidelijk en up to date

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze app!

A.P. Kersten

Prima service als je een keer belt; zeker nadat HEM mijn contract met Engie onterecht had opgezegd. Toppie

Eigenlijk niks; de maandoverzichten komen altijd en vind ik een prima begeleiding.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je goed door ons geholpen bent na de onterechte overname door HEM.
Ook fijn dat je goed op de hoogte...
Goedemiddag,
Ook fijn dat je goed op de hoogte blijft door onze maandelijkse energierapporten.

Wijbren

Komt afspraken niet na

Wees eerlijk en rechtmatig

Goedemorgen Wijbren,
Goedemorgen Wijbren,
Bedankt voor het delen van jouw review. Zoals ik ook al bij je andere review had aangegeven, zal ons klachtenteam verder contact met jou opnemen. Toekomstige communicatie zal dan ook via hun verlopen.
Ik wens je nogmaals een fijne dag!

B de vries Rozendaal

Nee geen klachten

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden over ons bent. Wel zie ik dat je ons niet aanbeveelt aan anderen, dat is natuurlijk jammer! Mocht je feedback voor ons hebben, waarom je ons niet aanbeveelt, dan horen wij het graag.
Ik wens je een mooie dag.