Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht CV ketels
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht CV ketels
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
8.5/10

anonymous

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht CV ketels wel/niet aanbevelen?

Mooi compact

Vriendelijkheid

anonymous

Als er tijdens de periodieke controles al dingen opvallen die vanwege verandere wetgevind niet meer mogen je hierop wordt geattendeerd.

Wel ivm alles in pakket aanschaf/installatie/onderhoud
Niet aangezien de siutatie wel op foto was vastgelegd en duidelijk was wat er geïnstalleerd moest worden deze onderdelen niet bij de offerte inzaten.

Wat viel u in positieve zin op?

Ondanks dat niet alle onderdelen geleverd waren er toch is geïnstalleerd

anonymous

Advies en levering/montage prima. Adviesaanvraag verliep stoef vanwege e-wacht/energiewacht-onduidelijkheid.

Wat viel u in positieve zin op?

Luisteren en meedenken van elke betrokkene; voorbeelden van thermostaten bij adviesgesprek aanwezig. Keuzeruimte.

anonymous

Tot zover niets , alles is prima geregeld

Goede installatie door monteur van BOWA ,service bij aankoop is zeer duidelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Alles keurg netjes van begin tot eind

anonymous

Niet meer de honeywell thermostaat aanbieden

Probleemloos

Duidelijk

Zie eerder genoemde opmerkingen

Afspraken maken lastig, telefonisch zijn jullie verdomd slecht bereikbaar, het aantal wachtenden voor u liep zelfs bij herhaling op! terugbellen wordt slecht nagekomen, gemaakte afspraak gemakkelijker ik niet nagekomen, communicatie binnen energiewacht slecht.

Niks

Zo doorgaan

Goede uitvoering vh plaatsen

De monteur en voorlichting

Goorhuis

Geef de monteur de juiste pakketten mee. Dat had deze monteur niet bij zich, hij was veel tijd kwijt met alsnog de juiste spullen te krijgen. Er was geen tijd meer om ook het waterzijdig inregelen... Geef de monteur de juiste pakketten mee. Dat had deze monteur niet bij zich, hij was veel tijd kwijt met alsnog de juiste spullen te krijgen. Er was geen tijd meer om ook het waterzijdig inregelen nog te doen, waarvoor hij overigens ook niet het juiste gereedschap bij zich had. Hij leek niet goed voorbereid te zijn geweest op deze klus, ik had niet het idee dat dat aan hem lag. Voor het afmaken van de klus zou ik gebeld worden voor een afspraak, dat is niet gebeurd. De monteur heeft dit wel op de bon gezet en zou dit ook de volgende intern nog doorgeven....... Communicatie misschien nog voor verbetering vatbaar?

Een dag na het verzenden van mijn review kreeg ik de vraag of ik mijn review wilde herzien nu er contact met mij is opgenomen n.a.v. mijn review. Echter: er is helemaal geen contact met me opgenomen, dus geen reden mijn review te herzien.

Ik ben niet zo van het reclame maken, tenzij ik ergens supertevreden over ben.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteur.

Imad

Garantie formulier gelijk laten invullen en ondertekenen door de monteur en de klant

grantie en goede service

de monteur is deskundig