Melden van de storing
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing
7.4/10

Monteurs als ze er zijn doen hun best

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Bij storingen komen jullie niet opdagen!,

“Computer says no”

Interface met klant verbeteren met 100%

Niets eigenlijk

zeer slechte communicatie, afspraken op dag zelf afzeggen, spook facturen sturen, slechte interne communicatie

zie boven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

zie boven, die punten verbeteren

Tahira

De monteurs kennen hun vak

Abonnement is duur voor 24 maanden 1x bezoek

De monteurs zijn heel kundig

1x per jaar komen. dat is nu verplicht

De eerste keer kwamen ze snel, maar de opvolging is nooit gekomen

de standaard controles zijn fijn, maar extra hulp bij storing was lastig

mijn storing is niet verholpen en ben nooit meer terug gebeld, na meerdere keren te hebben gemeld heb ik het uiteindelijk op een andere manier moeten oplossen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

melding volledig afhandelen. als het druk is, dan beter om dit aan te geven in plaats van niets laten weten

Aardige medewerkers

Service redelijk, echter is men nu voor de tweede keer langs geweest voor dezelfde storing. De automatische ontluchter die de eerste keer vervangen was bleek niet te zijn. Het was een pakking. Hier... Service redelijk, echter is men nu voor de tweede keer langs geweest voor dezelfde storing. De automatische ontluchter die de eerste keer vervangen was bleek niet te zijn. Het was een pakking. Hier tijdens eerste bezoek door mij op gewezen, maar volgens monteur was dit echt niet zo. Nu krijgen we echter wel een factuur voor de ontluchter? Die van de pakking volgt waarschijnlijk ook nog.

De verwachte 24uurs service bestaat uit telefonisch contact. Op de website staat: “wist u dat we gemiddeld binnen 2 uur aanwezig zijn bij een storing”. Denk dat dit bij andere storingen geld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Boodschap op website enigszins aanpassen. Met 24/7 wordt de verwachting gewekt dat men altijd direct aanwezig kan zijn.

Medewerker om storing op te lossen was snel ter plekke

goede service

goede service

Telefonisch goed bereikbaar blijven

Christiaan Life Style Salon & Spa

NEE

Monteur was goed en eerlijk met de mededeling dat de c.v was overleden.
Ik zou op vrijdag 13.00 uur een offerte krijgen ben zelf om 16.00 uur aan het bellen geweest kastje naar de muur. Monteur was goed en eerlijk met de mededeling dat de c.v was overleden.
Kreeg maandagochtend te horen dat ze niets konden ( wilden ) doen (ik heb een kapsalon waar per dag zeker 100 keer de kraan opengaat)
Ander verwarming bedrijf gebeld en woensdag nieuwe boiler.
Dat is service

Er was alleen nee en als ik vroeg wat we wel konden, was het nee ik kan u niet helpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Iets met de negatieve reacties doen,en de NEE meneer ontslaan.

Monteur was vriendelijk en verhielp het probleem.

Ik verwacht dat als je een onderhoudscontract heb je dan wel dezelfde dag geholpen wordt en niet 4 dagen later. Later nog een keer terug gebeld en toen kon wel de monteur dezelfde dag komen.

Medewerker 1 gaf aan het geen spoed reparatie was en het wel kon wachten. Ketel gewoon bijvullen en wachten tot woensdag .
Op jullie advies ketel bijgevuld waarna ketel gelijk terug liep naar...
Op jullie advies ketel bijgevuld waarna ketel gelijk terug liep naar 1.1 bar. Toen weer gebeld

Vriendelijke werknemers

Moeilijk afspraken mee te maken, duurt lang en moet er zelf scherp op blijven en achteraan zitten wil ik een (noodzakelijke) afspraak maken.

Zie bovenstaande

weest accurater

Nancy De Vries

Snelle afspraak mogelijk

We hebben vanaf het begin gedoe met onze nieuwe ketel en het houdt niet op.

De storing is nog steeds niet verholpen

Storingen worden niet opgelost