Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.6/10
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.6/10
Nakomen van afspraken
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Hanny Bouma

Beleefdheid en netheid van de medewerkers

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Goede service, alles netjes geplaats en achtergelaten, op 1 uitzondering na, mijn gangbrede deurmat was weggehaald en niet goed teruggeplaatst waardoor de deur van de meterkast niet meer open of... Goede service, alles netjes geplaats en achtergelaten, op 1 uitzondering na, mijn gangbrede deurmat was weggehaald en niet goed teruggeplaatst waardoor de deur van de meterkast niet meer open of dicht kon. anders was het een 10 geweest. Zeer vriendelijke en beleefde medewerkers.

A. Smits

Dat ze duidelijk waren en netjes werkte en dat ik via de app duidelijke uitleg kreeg

omdat ik via de app duidelijke informatie kreeg

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

voor nu geen, ben wel benieuwd of het contract dat wij hebben afgesproken ook zo goed gaat verlopen

Pierre

Zie toelichting bij vraag 1

Door het juiste advies en meedenken van de adviseur en het uitvoerde installeren van de monteurs zal ik indien van toepassing dit bedrijf zeker aanbevelen.

Ga zo door 👍

J. Ruisch

De mannen werkten goed en gezellig samen. Geweldig om te zien. Stond er met mijn neus bovenop!

Bevalt tot nog toe zeer goed, iets meer waterdruk en de installatie verliep vlekkeloos.

Rayan Majoor

De installateurs waren vriendelijk en deden hun best voor het vervangen van een ketel die niet ideaal gemonteerd was (ook qua locatie in de keuken).

Ik ben niet zo veel bezig met CV-ketels, en raad sowieso zelden dingen aan mensen aan. Het merk en/of het bedrijf van een CV-ketel zijn voor mij dan al helemaal niet echt belangrijk. Ik blijf hier... Ik ben niet zo veel bezig met CV-ketels, en raad sowieso zelden dingen aan mensen aan. Het merk en/of het bedrijf van een CV-ketel zijn voor mij dan al helemaal niet echt belangrijk. Ik blijf hier dan ook graag neutraal in, ook omdat ik nauwelijks iets weet over de CV-ketelmarkt... en ik zou mensen nog eerder milieuvriendelijkere alternatieven aanraden. Maar ondanks dat was de service, op de communicatie na, best goed.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De communicatie ging erg stroef (waardoor ik de ketel pas vier maanden na het ondertekenen van de offerte voor de voorafgaande controle geïnstalleerd heb gekregen), dus ik zou nagaan wat er hierin... De communicatie ging erg stroef (waardoor ik de ketel pas vier maanden na het ondertekenen van de offerte voor de voorafgaande controle geïnstalleerd heb gekregen), dus ik zou nagaan wat er hierin mis gegaan kan zijn en dit proberen te verbeteren.

Positieve intallateurs

Vriendelijke monteurs

Bouriche

Prettig

?????

Nette persoon plaatste de installatie

Wel aanbevolen
Informatie vooraf was goed