De planning was niet correct. Men had meer dan een dag voor de installatie nodig, terwijl er maar 1 dag was aangegeven

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goede aanbieding en snel geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

De installateurs denken goed mee

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent over onze service. U geeft echter ook aan dat de duur van installatie meer tijd in beslag heeft genomen... Hartelijk dank voor uw review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent over onze service. U geeft echter ook aan dat de duur van installatie meer tijd in beslag heeft genomen dan vooraf ingepland.
Helaas komt het incidenteel voor dat monteurs tegen een situatie aanlopen waarbij extra werkzaamheden nodig zijn dan vooraf verwacht. Onze excuses voor het ongemak.
Wij wensen u veel wooncomfort en plezier van uw warmtepomp.

Nee

Nee

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers waren top, en verdienen een extra groot kerstpakket

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Wij wensen u veel plezier en wooncomfort met de nieuwe... Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Wij wensen u veel plezier en wooncomfort met de nieuwe warmtepomp.

Blom

Nvt

Prettige adviseur. En correcte offerte.

Professioneel.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw review en wij wensen u veel wooncomfort en plezier van uw warmtepomp.
Webcare Team

Communicatie tussen monteur en adviseur kan beter.

Goed product, leuke bekwame monteurs

Kennis, vriendelijkheid

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Uw verbeterpunt zullen wij intern meenemen.
Veel plezier gewenst van uw warmtepomp....
Veel plezier gewenst van uw warmtepomp.
Webcare team

Enkele dagen na installatie even contact opnemen of alles naar wens loopt.

Goede informatie vooraf. Installatie wordt zorgvuldig gedaan. Goede uitleg over instellingen en werking.

Wat viel u in positieve zin op?

Zorgvuldig en volgens afspraak werken

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw feedback zullen wij intern terugkoppelen. Hartelijk bedankt voor uw review.

R.Sietsma

Tijd die aanvankelijk ingepland stond, 1 dag , was te kort in deze situatie. Gelukkig dacht installateur mee en kon hij schuiven met afspraken.

Betrouwbare leverancier, ook qua service en onderhoud

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijk gespecificeerde offerte , digitaal te ondertekenen

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw positieve review meneer Sietsma, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de installateur, en onze service in het algemeen.

Daarom

Nakomen afspraken

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review.

Jaap Kok

Mijn man heeft rubberen matten opgehaald, misschien is dat ook iets om mee te nemen voor een andere cliënt.
Vooral als de pomp op een plat dak wordt geplaatst.

Goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Als je iets niet snapte hielpen de medewerkers je mee of tekst en uitleg geven.

Geachte heer Kok,
Hartelijk dank voor uw feedback!

de Jonge

Nazorg nog niet ervaren...

Warmtepomp is vakkundig geïnstalleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles wat van te voren besproken is, is keurig uitgevoerd.

Geachte heer/mevrouw de Jonge,
Hartelijk bedankt voor uw review.

aw schutte

Nvt

gewoon goed

nvt

Goedemiddag meneer Schutte
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs.