R.Sietsma

Tijd die aanvankelijk ingepland stond, 1 dag , was te kort in deze situatie. Gelukkig dacht installateur mee en kon hij schuiven met afspraken.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Betrouwbare leverancier, ook qua service en onderhoud

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijk gespecificeerde offerte , digitaal te ondertekenen

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw positieve review meneer Sietsma, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de installateur, en onze service in het algemeen.
Vriendelijke groet,
Webcare Team

Daarom

Nakomen afspraken

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review.

Jaap Kok

Mijn man heeft rubberen matten opgehaald, misschien is dat ook iets om mee te nemen voor een andere cliënt.
Vooral als de pomp op een plat dak wordt geplaatst.

Goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Als je iets niet snapte hielpen de medewerkers je mee of tekst en uitleg geven.

Geachte heer Kok,
Hartelijk dank voor uw feedback!

de Jonge

Nazorg nog niet ervaren...

Warmtepomp is vakkundig geïnstalleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles wat van te voren besproken is, is keurig uitgevoerd.

Geachte heer/mevrouw de Jonge,
Hartelijk bedankt voor uw review.

aw schutte

Nvt

gewoon goed

nvt

Goedemiddag meneer Schutte
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs.

Deskundige installatie.

deskundigheid monteurs

Goedemorgen
Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Betereuitleg bij de offerte over de wat geleverd wordt

Toelichting wat er geinstalleerd wordt is voor verbetering vatbaar, tijdens de installatie bleek er ook een buffervat geplaatst te worden. Hier is bij de offerte aanvraag en afhandeling totaal niet... Toelichting wat er geinstalleerd wordt is voor verbetering vatbaar, tijdens de installatie bleek er ook een buffervat geplaatst te worden. Hier is bij de offerte aanvraag en afhandeling totaal niet over gesproken.
Voorlichting over installatie en in gebruikname wordt slecht aangegeven een verwijzing in een later ontvangen mail
Montage van de gehele installatie is goed uitgevoerd. Monteurs namen alle tijd op vragen. Gebruik van de installatie is volgens een standaard systeem ingesteld, ervaar wel dat het moeilijk te achterhalen is om de instellingen zo nodig te wijzigen op de woning situatie.

Netheid waarmee gewerkt wordt

Goedemorgen
Hartelijk dank voor uw feedback,
wij stellen uw reactie zeer op prijs en
nemen uw verbeterpunten ter harte.

Proberen de leveringstijd (in mijn geval vele maanden) korter te krijgen.

Vier dagen na de installatie is dit nog moeilijk te beoordelen. Komt u over een jaar nog maar eens informeren. Aangezien ik toch iets moet invullen heb ik een 0 gekozen.

Wat viel u in positieve zin op?

In plaats van de geprognosticeerde 3,5 dag waren de werkzaamheden in twee dagen voltooid.

Goedemorgen
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs
en nemen uw verbeterpunt mee.

Deskundig geplaatst

Vriendelijk en deskundigheid personeel

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en wensen u veel comfort van de warmtepomp.

Betere inschatting van werktijd. Betere planning dus, en als het werk niet af is dat men de volgende dag de installatie voltooit.

Het aankoopproces was goed. Een goede adviezen en goede prijs uit kunnen onderhandelen, waardoor ik niet verder ben gegaan met de collectieve inkoop warmtepomp bij de Vereniging Eigen Huis.
De...
De installatie zou in 1 dag gedaan worden. Toen dat niet lukte, gingen de monteurs gewoon einde van de dag weg. Er zou nog contact met mij gelegd worden voor een afspraak om het werk af te maken. Nu een week later nog steeds niets gehoord!?!?

Wat viel u in positieve zin op?

Het persoonlijke contact met de verkoper. Die gaf aan dat de installatie in 1 dag gedaan kon worden. Achteraf blijkt dat niet juist. Verkeerde vetwachting gewekt. De installateurs waren vriendelijk... Het persoonlijke contact met de verkoper. Die gaf aan dat de installatie in 1 dag gedaan kon worden. Achteraf blijkt dat niet juist. Verkeerde vetwachting gewekt. De installateurs waren vriendelijk en werkten netjes, maar gingen eind van de dag weg, terwijl de installatie niet voltooid was en zinder aan te geven of en wanneer ze terug zouden komen!?!?!

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ik begreep van onze afdeling klachttenbeheer dat de installateur op 15-02-2024 bij u is geweest en het probleem zou... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ik begreep van onze afdeling klachttenbeheer dat de installateur op 15-02-2024 bij u is geweest en het probleem zou zijn opgelost.