Goede duidelijke informatie van de monteur over de mogelijkheden toen bleek dat de plaatsing van de airco op de slaapkamers niet geplaatst kon worden zoals afgesproken.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Prima voorlichting en plaatsing

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Duidelijke informatie vooraf hoe de plaatsing van de airco’s geplaatst worden.

Reactie Energiewacht Airco:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en veel... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en veel plezier gewenst van uw nieuwe airco.

Aeilkema

De vakkundigheid

Ideaal en betrouwbaar

geen tips of suggesties

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, mevrouw Aeilkema. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

H.K. Spithoff

Wij hebben vaker materialen besteld en geleverd gekregen van energiewacht, altijd tot volledige tevredenheid.

Prima voorlichting en een perfecte uitvoering

Ga vooral zo door!

Reactie Energiewacht Airco:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Hartelijk dank voor uw review.

Johan

Goed advies, snelle levering, kundige monteur

Supersnel geleverd door een heel vriendelijke en erg kundige monteur

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Sneller een rekening sturen. Heb nu wel de garantiebrief, maar nog geen factuur

Reactie Energiewacht Airco:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Energiewacht. Uw aandachtspunt betreft de factuur nemen wij ter harte.

Snelheid en vakmanschap.

Snelle service, goed aanbod.

Reactie Energiewacht Airco:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Energiewacht en veel comfort van de nieuwe airco.

Harde werkers met kennis van zakn

Keurige installatie.Prima mensen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Men moet mij niets meer verplichten

Goedemorgen
Bedankt voor uw positieve review

De betreffende installateur was uitermate zorgvuldig, nauwkeurig en correct. Een groot compliment waard!!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Bij de offerte meer informatie geven over geluidsniveau en energiegebruik. Nu alleen maar type benoemd en prijs.

Goedemorgen
Wat ontzettend leuk om te lezen,
hartelijk bedankt voor uw compliment
en voor het plaatsen van de review.

Albert

Netjes en schoon werken van de jongens top!

Goede afspraken netjes gewerk en redelijke prijs

Geen ben tevreden

Goedemorgen
Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen,
bedankt voor het plaatsen van uw review

Van oosten

Montage

We hebben alles bij energiewacht

Goedemorgen
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

De snelle installatie

snelle levering en ruime keuze

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

betere nazorg, na plaatsing geen gehoor voor vragen