Dcreso Creative Solutions

Mijn ervaring met Heroes was super. Je leert echt zo veel in een korte tijd en niet alleen de theorie maar krijgt ook echt praktijk ervaring!

Ben

Very professional and competent!

Daan (Heroes traineeship)

Ik heb zelf het Heroes traineeship doorlopen en ik kan dit zeker aanbevelen. Dit is een uitstekende plek om je (in mijn geval) te ontwikkelen tot allround online marketeer. Er is veel kennis in huis... Ik heb zelf het Heroes traineeship doorlopen en ik kan dit zeker aanbevelen. Dit is een uitstekende plek om je (in mijn geval) te ontwikkelen tot allround online marketeer. Er is veel kennis in huis en zowel op persoonlijk als vakinhoudelijk gebied kun je je hier heel snel ontwikkelen. Ook niet onbelangrijk er werken heel veel leuke mensen:)

Yorn Bachofner / Digital Marketing Partner

Wat een leuke en goede club mensen is dit! Martijn heeft met zijn Heroes een passende oplossing voor veel organisaties met digitale uitdagingen. Goed opgeleide jonge digital marketeers met de kennis... Wat een leuke en goede club mensen is dit! Martijn heeft met zijn Heroes een passende oplossing voor veel organisaties met digitale uitdagingen. Goed opgeleide jonge digital marketeers met de kennis van Endeavour als vangnet. Het kantoor is een grote inspiratie voor veel digital marketeers, altijd fijn om daar even binnen te lopen. Ik hoop nog vaak samen te werken.

Maryse

Door de kennis die ik tijdens het traineeship bij Endeavour Heroes heb opgedaan, heb ik mijn klanten geholpen om online te groeien op verschillende vlakken. Endeavour Heroes is een fijne werkgever... Door de kennis die ik tijdens het traineeship bij Endeavour Heroes heb opgedaan, heb ik mijn klanten geholpen om online te groeien op verschillende vlakken. Endeavour Heroes is een fijne werkgever als je net begint in het online marketing werkveld en jezelf wil (blijven) ontwikkelen. Er heerst een informele en gezellige werksfeer waar persoonlijke groei wordt gestimuleerd.

IEX Media groep

In mijn tijd bij IEX hebben we zeer prettig samengewerkt. De Heroes zijn ter zake kundig, duidelijk in hun aanpak en leveren wat ze beloven.

Denise / Weekbladpers Media

Denken mee. Veel experts in huis die met elkaar voortdurend in contact zijn.

Wijnkoperij Okhuysen

Kundige en snel inzetbare mensen die wat meer kunnen brengen binnen je bedrijf

Eco Boats Amsterdam

Erg fijn bedrijf, goede en duidelijk communicatie, die goed zien welke richting ik op wil met mijn bedrijf en daarbij volledige ondersteuning bieden.