Smartenup

Wij hebben een van onze startende medewerkers het intensieve opleidingstraject voor Online Marketeer aangeboden en het was het meer dan waard! Een zeer goede vervolgstap voor iemand die net uit de... Wij hebben een van onze startende medewerkers het intensieve opleidingstraject voor Online Marketeer aangeboden en het was het meer dan waard! Een zeer goede vervolgstap voor iemand die net uit de schoolbank(en) komt en meteen theorie toe gaat passen in de praktijk. Wij hadden door de opleiding meteen een teamlid die proactief, strategische, tactisch en uitvoerend kon werken! Heel fijn voor ons kleine bedrijf van toen 10 medewerkers!

HaarlemseWinkels.nl

Voor HaarlemseWinkels.nl hebben we fantastische hulp gekregen van Endeavour Heroes. We zijn geholpen met het opzetten van een social mediastrategie en we kregen veel online zichtbaarheid door hun... Voor HaarlemseWinkels.nl hebben we fantastische hulp gekregen van Endeavour Heroes. We zijn geholpen met het opzetten van een social mediastrategie en we kregen veel online zichtbaarheid door hun sterke online netwerk. Martijn is een fijne sparringpartner. Hij is slim, aardig en eerlijk. Wij zijn hem heel erg dankbaar voor de goede hulp.

Floris van Bureauvijftig (voor project Pluszorg)

Even tijdelijk voor een specifiek project een online marketeer toevoegen aan je team. Het kan. En dan is het ook nog iemand die met een frisse blik naar de klant uitdaging kijkt en niet bang is om... Even tijdelijk voor een specifiek project een online marketeer toevoegen aan je team. Het kan. En dan is het ook nog iemand die met een frisse blik naar de klant uitdaging kijkt en niet bang is om open en direct te zeggen: dit kan beter, dit kan scherper. Dat is wat Endeavour Heroes voor ons betekent. Kortom: bij een volgende gelegenheid bellen we weer!

Dirk Muntendam - Kyocera

Mooie tent met goede mensen. Samenwerking met Endeavour Heroes heeft onze online strategie en leadgeneratie in een enorme stroomversnelling gebracht. Overweeg je Endeavour Heroes in te zetten? Wil... Mooie tent met goede mensen. Samenwerking met Endeavour Heroes heeft onze online strategie en leadgeneratie in een enorme stroomversnelling gebracht. Overweeg je Endeavour Heroes in te zetten? Wil je hierover praten en heb je een nieuwe printer of MFP nodig, dan moet je zeker even contact met me opnemen!

Jeroen Minderhoud (e-commerce manager - Home Made By)

Endeavour Heroes heeft ons heel goed geholpen in de zoektocht van een goede aanpak en het opzetten van de online marketing (SEO, SEA).

Ze hebben ons geholpen te letten op de details en...

Ze hebben ons geholpen te letten op de details en ons scherp te houden. Super!

Dennis van Rooden / O'Neill Europe

Endeavour Heroes heeft ons zeer goed geholpen met de tijdelijke invulling van een online marketingrol. Door de grote vraag i.v.m. corona wisten we dat het profiel voor een ervaren persoon zeer... Endeavour Heroes heeft ons zeer goed geholpen met de tijdelijke invulling van een online marketingrol. Door de grote vraag i.v.m. corona wisten we dat het profiel voor een ervaren persoon zeer schaars was. De Heroes waren echter pro-actief en vonden voor ons binnen enkele weken een geschikte kandidaat via hun netwerk. Een maand verder ben ik erg tevreden over hoe de rol wordt ingevuld. We zijn uiteindelijk op zoek naar een vaste invulling, maar dit geeft ons alle ruimte die we nodig hebben om die te vinden. De Heroes maken hun naam waar!

Daan van den Nieuwenhuizen

Zeer goede ervaring met Endeavour Heroes! Bright minds die van aanpakken weten.

Ed/McDonald’s

Endeavour Heroes werkt efficiënt en flexibel, zij hebben de specialistische kennis die mij op het gebied van online ontbreekt. Ik zou ze zeker aanraden bij online uitdagingen en vraagstukken!

The Hospitalitist

Professioneel, snel en flexibel

Aimy

Flexibele en professionele organisatie. Denkt graag mee, is jong en dynamisch. Ook de begeleiding vanuit het hoofdkantoor is goed. Online koplopers is goed te gebruiken als je zelf al weet wat je... Flexibele en professionele organisatie. Denkt graag mee, is jong en dynamisch. Ook de begeleiding vanuit het hoofdkantoor is goed. Online koplopers is goed te gebruiken als je zelf al weet wat je wilt doen op online gebied, en dat je begeleiding ook vanuit je eigen organisatie kan geven.