Levy Hoeven

Ik ben via mijn directe omgeving in contact gekomen met Heroes. Zij hebben een hele leuke kennismaking met mij gehad. Vervolgens kwam ik snel bij een hele gave rol terecht. Een kritische blik op... Ik ben via mijn directe omgeving in contact gekomen met Heroes. Zij hebben een hele leuke kennismaking met mij gehad. Vervolgens kwam ik snel bij een hele gave rol terecht. Een kritische blik op mijn ervaring en competenties van Heroes leidde mij tot een juiste plaatsing. Daar was ik zelf nooit op gekomen. Dank aan het grote netwerk.

Bas Noordermeer - Omnicom

Fijn mee samengewerkt. Heeft ons op zeer korte termijn kunnen helpen om specialistische en kundige ondersteuning te bieden die op dat moment meer dan gewenst was.

Donald Sol

Fijne samenwerking gehad. Heel persoonlijk en oprecht contact gehad en zakelijk gezien alles goed in orde. Fijne partner, aanrader!

Dentsu

My experience with Endeavour Heroes is great so far. Its been half a year working together in our team and the expectations are all highly met. Knowledge, but most importantly, willingness to learn... My experience with Endeavour Heroes is great so far. Its been half a year working together in our team and the expectations are all highly met. Knowledge, but most importantly, willingness to learn more and team collaboration, is on a great level.

Jiri

Topervaring gehad. Dank Martijn!

Twinckels

De pro-actieve ondersteuning van "Endeavour Heroes" heeft Twinckels.com een enorme boost gegeven. Vanuit hun kennis, kunde en enthousiasme brachten en hielden zij ons op het spoor om onze webshop en... De pro-actieve ondersteuning van "Endeavour Heroes" heeft Twinckels.com een enorme boost gegeven. Vanuit hun kennis, kunde en enthousiasme brachten en hielden zij ons op het spoor om onze webshop en uitingen op social media nog beter op maat te snijden van onze (potentiële) bezoekers en klanten. Ervaar het zelf en ga met hen aan de slag. Van harte aanbevolen! En veel succes met alles wat je (online) doet!

Mitchel

Dit is een enthousiaste groep die hun kennis van online marketing slim weet te implementeren. Meer leads? Meer sales? Meer klanten? Wat je ook wil, ze denken met je mee en vinden een oplossing. Dit is een enthousiaste groep die hun kennis van online marketing slim weet te implementeren. Meer leads? Meer sales? Meer klanten? Wat je ook wil, ze denken met je mee en vinden een oplossing.

En los van dat, het zijn gewoon heel gezellige mensen. Dus een kop koffie om de mogelijkheden te bespreken kan nooit kwaad.

Online Marketing Garage

Als een van de eerste heroes mogen deelnemen aan dit fantastische opleidingsprogramma. Met enorm veel plezier de opleiding doorlopen en mogen werken voor toonaangevende opdrachtgevers. Voor mij was... Als een van de eerste heroes mogen deelnemen aan dit fantastische opleidingsprogramma. Met enorm veel plezier de opleiding doorlopen en mogen werken voor toonaangevende opdrachtgevers. Voor mij was Endeavour Heroes DE springplank voor mijn carrière als online marketeer.

Noortje van Warmerdam

Door Endeavour Heroes heb ik bij enorm veel verschillende klanten ervaring op kunnen doen, waardoor ik mijzelf heel snel heb kunnen ontwikkelen.

Claire van de Velde

Tijdens het traineeship heb ik in een korte tijd enorm veel geleerd over verschillende aspecten van online marketing. Door de mogelijkheid theorie direct in de praktijk te brengen bleef de lesstof... Tijdens het traineeship heb ik in een korte tijd enorm veel geleerd over verschillende aspecten van online marketing. Door de mogelijkheid theorie direct in de praktijk te brengen bleef de lesstof beter hangen en kon ik al snel aan de slag als online marketing specialist. Ik kijk terug op een leerzame en gezellige tijd!