Mitchel

Ik heb 2 jaar met veel plezier gewerkt als online marketing specialist bij Endeavour Heroes! Na het volgen van het traineeship heb ik bij 6 uiteenlopende klanten mogen werken. Van Vue Cinemas tot... Ik heb 2 jaar met veel plezier gewerkt als online marketing specialist bij Endeavour Heroes! Na het volgen van het traineeship heb ik bij 6 uiteenlopende klanten mogen werken. Van Vue Cinemas tot Marmeretafel.nl. Hier heb ik een hoop mogen leren en heb ik genoten van de fijne sfeer dat Heroes biedt.

Hessel Sutterland - Hearst Netherlands

Wij (Hearst) hebben via Endeavour Heroes een e-mailmarketeer ingehuurd. Deze marketeer bevalt goed, voert haar werk gedegen uit en helpt ons momenteel om onze e-mailmarketingactiviteiten naar een... Wij (Hearst) hebben via Endeavour Heroes een e-mailmarketeer ingehuurd. Deze marketeer bevalt goed, voert haar werk gedegen uit en helpt ons momenteel om onze e-mailmarketingactiviteiten naar een hoger niveau te krijgen.

Fleur Hijlkema

Endeavour heroes was de beste start die ik kon wensen voor mijn online marketing carrière! Een super gaaf bedrijf met leuke inspirerende collega’s. Echt een tijd waar ik met een grote glimlach naar... Endeavour heroes was de beste start die ik kon wensen voor mijn online marketing carrière! Een super gaaf bedrijf met leuke inspirerende collega’s. Echt een tijd waar ik met een grote glimlach naar terug kijk.

Michael

Super toffe en leerzame plek om te werken. Werken bij endeavour heroes is een erg belangrijke stap in mijn carriere als digital marketeer geweest. Heb veel opdrachtgevers mogen helpen en altijd... Super toffe en leerzame plek om te werken. Werken bij endeavour heroes is een erg belangrijke stap in mijn carriere als digital marketeer geweest. Heb veel opdrachtgevers mogen helpen en altijd goede support gehad wanneer ik er zelf niet helemaal uit kwam.

Digital FC

Endeavour Heroes is een leuke club met ambitieuze en gedreven online marketeers die flexibel ingezet kunnen worden bij bedrijven om de online prestaties te verbeteren, tegen aantrekkelijke tarieven.... Endeavour Heroes is een leuke club met ambitieuze en gedreven online marketeers die flexibel ingezet kunnen worden bij bedrijven om de online prestaties te verbeteren, tegen aantrekkelijke tarieven. Ik gun daarom iedere organisatie een Hero!

MUST Marketing

De samenwerking met Endeavour Heroes bevalt goed. Martijn is een prettige partner om mee samen te werken.

de Mediabalie

Endeavour Heroes (en hiervoor Online Koplopers) levert goed opgeleide en getrainde online marketeers. Ook professionele begeleiding vanuit Haarlemse kantoor wanneer de specialist bij jou op kantoor... Endeavour Heroes (en hiervoor Online Koplopers) levert goed opgeleide en getrainde online marketeers. Ook professionele begeleiding vanuit Haarlemse kantoor wanneer de specialist bij jou op kantoor wordt geplaatst. Prettig contact.

Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem

Hele fijne samenwerking met Endeavour Heroes: snel schakelen en voor elk gebied één of meer specialisten in huis. Enthousiaste, jonge mensen die met gedegen kennis onze organisatie een stap verder... Hele fijne samenwerking met Endeavour Heroes: snel schakelen en voor elk gebied één of meer specialisten in huis. Enthousiaste, jonge mensen die met gedegen kennis onze organisatie een stap verder hebben geholpen in online social advertising.

De Plant Technicus

In een woord: Aanrader! Al vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke hero die bij ons het team kwam versterken liep het soepel en er was een perfecte match geleverd. Het was goed te merken dat... In een woord: Aanrader! Al vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke hero die bij ons het team kwam versterken liep het soepel en er was een perfecte match geleverd. Het was goed te merken dat er veel tijd geïnvesteerd wordt in de heroes, want dit resulteerde in pro-actief mee denken en positieve resultaten in de werkzaamheden!