Andrea Nino Bonilla

I’m reaching out to give a shoutout to Kim, and so, to the Endeavour Heroes team.

The experience of working with Kim has been awesome on a personal and professional level. The first results are in and we're impressed. Thank you for that <3

Alpha Security

De ervaring is erg goed

Miles van Hattem

Gedurende mijn tijd bij Endeavour Heroes heb ik onwijs veel mogen leren over het online marketing vak. Het traineeship is intensief, maar alles wat je leert komt uit de praktijk en kan je direct... Gedurende mijn tijd bij Endeavour Heroes heb ik onwijs veel mogen leren over het online marketing vak. Het traineeship is intensief, maar alles wat je leert komt uit de praktijk en kan je direct inzetten bij de verschillende opdrachtgevers waar je terecht komt. De afwisseling van opdrachtgevers zorgde ervoor dat ik in korte tijd met veel verschillende aspecten van het vak in aanraking kwam. Hoewel dit ook wel eens kan zorgen voor flinke uitdagingen, kan je altijd terugvallen op de verschillende seniors op kantoor. Zij zullen altijd met je mee denken en je tegelijkertijd ook voldoende blijven uitdagen!

Endeavour Heroes is iedereen aan te raden die aan het begin van zijn carrière staat en de ambitie heeft om zijn online marketing carrière een kickstart te geven. De borrels en bedrijfsuitjes zorgen er daarnaast voor dat het ook nog eens gezellig is ;)

Sebas Vogel

Ik heb Endeavour Heroes ervaren als een partij waarmee ik prettig kan samenwerken en die zijn afspraken nakomt.

Marco - LocalMeetings

Zeer prettige en goede ervaring met Endeavour Heroes. Vanaf het eerste moment is het contact open, eerlijke en waardevol geweest. Door de heldere communicatie vooraf over verwachtingen, doelen en... Zeer prettige en goede ervaring met Endeavour Heroes. Vanaf het eerste moment is het contact open, eerlijke en waardevol geweest. Door de heldere communicatie vooraf over verwachtingen, doelen en verloop van de toekomst ontstond er een goede en fijne basis voor onze samenwerking! Belangrijk om te vermelden; zelfs als er 'lastige' onderwerpen, zoals verwachtingen bijstellen bijvoorbeeld, besproken moesten worden dan kon dat op de basis die gelegd was van open en eerlijke contact. Dat zorgt voor een zeer goede en prettige samenwerking! Verder is er bij Endeavour onwijs veel kennis in huis, eigenlijk zou je kunnen zeggen; digitale duizendpoot en met een vleugje durf (lees; out of box denken)! Dat maakt het een onwijs complete partner om mee samen te werken!

Nando Broeke

Endeavour Heroes is een zeer professioneel en vooruitstrevend online marketing bureau dat uitgebreide kennis perfect met jong talent weet te combineren.

Lisa van Vliet

Ik kijk met een super positief gevoel terug op mijn traineeship bij Endeavour Heroes. Niet alleen is Endeavour Heroes is een geweldig startblok voor iedereen die meer van digital marketing wil... Ik kijk met een super positief gevoel terug op mijn traineeship bij Endeavour Heroes. Niet alleen is Endeavour Heroes is een geweldig startblok voor iedereen die meer van digital marketing wil weten, het is ook een team vol enthousiaste en leuke mensen. Endeavour Heroes heeft mij in een record tijd klaar gestoomd om aan de slag te gaan bij één van de grote marketing bureaus in Nederland, terwijl ik daarnaast ook kennis heb mogen maken met mensen uit allerlei werkvelden (zoals video production, influencer marketing & development).

Barend

Mooie periode gewerkt binnen Heroes.

Studio Piet Boon

Een fijne samenwerking en snel en goed advies op maat. Een perfecte match die uiteindelijk zelfs tot een vast dienstverband heeft geleid.