Arnold Visser

Sport-rugtas besteld en snel geleverd ondanks dat het product niet direct op voorraad was. Netjes bedrukt met initialen.

Reactie EMSporting:

Wij hebben ons best gedaan de rugtas op tijd te bedrukken en leveren zoals afgesproken Arnold. Veel plezier met de bedrukte tas!

Louis Beukman

Snel en goed

Reactie EMSporting:

Fijn om te horen Louis! Hier doen wij dagelijks ons best voor. Nogmaals bedankt voor de bestelling

Do

Prima ervaring! Uiteindelijk resultaat van bidon viel tegen. Had dit zelf ook kunnen maken.

Reactie EMSporting:

Bedankt voor de review en veel plezier met de bidon!

Bevo

Erg tevreden. Lever tijd was wat langer door de start van het seizoen (vermoedelijk) meerdere clubs zijn opzoek. Was echter geen probleem erg tevreden met het resultaat

Reactie EMSporting:

Super om te horen, bedankt! Nogmaals veel plezier met de artikelen

Mark Hartkamp

Netjes geleverd en zoals vooraf gezegd binnen een dag of 4 ivm het opplakken van de namen op de bidons. Verder geen idee over klantvriendelijkheid ofzo als het goed is goed je geen contact te... Netjes geleverd en zoals vooraf gezegd binnen een dag of 4 ivm het opplakken van de namen op de bidons. Verder geen idee over klantvriendelijkheid ofzo als het goed is goed je geen contact te hebben. Bedankt!

Reactie EMSporting:

Bedankt Mark, zoals beloofd zijn ze op tijd verstuurd! Jij ook bedankt voor de bestelling en een fijne avond

Alex Pit / Dynaplak

Medailles en beker

Reactie EMSporting:

Bedankt voor de bestelling van onze sportprijzen (medailles en beker). Veel plezier met de aankoop

Fam Muller

Overleg en snelle levering ivm een bedrukte sporttas. Ging heel soepel en prima communicatie 👍🏻

Reactie EMSporting:

Erg bedankt voor de mooie review!
Veel plezier met de bedrukte sporttas :)

Letwory

Snel en duidelijk

Reactie EMSporting:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Björn

Reactie EMSporting:

Dank Björn, goed om te horen dat de bestelling naar wens is ontvangen! Fijne dag

Emile

Mooie aanvoerdersband besteld en mooi gedrukt en binnen 1 dag geleverd!

Leuk om te horen Emile! Bedankt hiervoor