Jan Heikamp

Snelle reactie op bestelling en prinma op de hoogte gehouden.
's Avonds besteld en de volgende dag kon ik debestelling afhalen

Prettig contacy

momenteel niet

Veensta

S?echt

Er Op zetten verzend tijd

Reactie EM Sporting:

U heeft de beoordeling gegeven naar aanleiding van uw bestelling bij ons op woensdag 8 november j.l om 22:08 uur 's avonds.
Wij hebben de bestelling in ontvangst genomen en de volgende werkdag (donderdag 9 november) direct verzonden en u daarbij 2 e-mails verstuurd met daarin o.a. de bevestiging van de zending.
Aangaande de levering van de bestelling zijn wij, net als vele andere bedrijven, afhankelijk van het transport van onze vervoerder. Helaas heeft de zending één dag vertraging opgelopen en zie ik dat het pakket op 11 november is afgeleverd.
Voor de actuele voorraad verzoeken wij onze klanten contact met ons op te nemen, zodat wij snel een antwoord kunnen geven. Dit hebben wij aangegeven bij ons op de website onder het kopje 'Klantenservice'.
Helaas mochten wij geen (telefonisch) contact met u opnemen en hebben wij deze situatie niet persoonlijk kunnen toelichten.
Wij bedanken u voor uw bestelling en wensen u veel sportplezier toe met de artikelen.

BodyAndMindbuilding

Goed product geleverd en goede afhandeling van het bestelproces. Zeker aan te bevelen!

Duidelijke website en communicatie over de order

H.Hageman

Uitstekend!

BVV De Kennemers

Prima en super snelle afhandeling van de bestelling. Binnen 1 week alles binnen en correct. Daarnaasr ook keurig geïnformeerd over status door eigenaren.

Klantbetrokkenheid en communicatie

SV KMD

snelheid van bestellen en verzenden

niet

Pi

Goede en snelle communicatie

j de jong

Zeer snelle verzending

Petra

Netjes via mail op de hoogte gehouden dat het niet op voorraad was, en later nog telefonisch contact gehad.. Super service!!

Goed mail en telefonisch contact..

Nee.. Ga zo door!

vens manuel

Goede ervaring u bestelling dag erna bij u thuis top

geen lange wachttyd