Peter Hellinga

Snelle afhandeling en zeer snelle levering altijd binnen 24 uur tot nog toe

Snelheid van leveren en goede prijzen

Jan van Laar

Prima gedaan. Dit was de eerste bestelling. Maar heel
Correct en snel geleverd

Jean Verduijn

Uitstekende service, vlotte leveringšŸ‘šŸ¼

Linda Deelstra

Super snelle levering en goed snelle reactie via e-mail.

Snelle en vriendelijke levering en communicatie

Koos Beishuizen

EM Sporting is een goed en correct bedrijf. Na mijn mailbestelling op donderdagavond kreeg ik per omgaande keurig een berichtje terug met de mededeling dat alle spullen op voorraad lagen op een... EM Sporting is een goed en correct bedrijf. Na mijn mailbestelling op donderdagavond kreeg ik per omgaande keurig een berichtje terug met de mededeling dat alle spullen op voorraad lagen op een coachboekje na deze zou zaterdag binnen komen. Keurig de afspraak gemaakt dat ik de spullen op de maandag dan kwam afhalen, geen probleem. Alles lag keurig gereed ter afhalen.
Dik in orde.

Prima en vlotte service en bediening. Prijzen zijn ook uitstekend.

nvt

KidWise

Ik heb een partij pionnen bij EMSporting besteld. In het verleden veel leverproblemen bij andere bedrijven omdat de fabrikant niet leverde. Ook nu was er een deel niet op voorraad maar volgens... Ik heb een partij pionnen bij EMSporting besteld. In het verleden veel leverproblemen bij andere bedrijven omdat de fabrikant niet leverde. Ook nu was er een deel niet op voorraad maar volgens EMSporting zouden ze zeker de door mij gewenste leverdatum halen. En dat bleek waar zodat ik mijn hele order bij EMSporting kon bestellen en niet zoals ik gewend was moest verdelen over verschillende leveranciers. Bovendien hebben ze de beste prijzen op dit moment.

Heel aardige, snelle en persoonlijke service.

F. Thomas

Uitsluitend op de website gezocht

De order had een beperkte omvang maar ging wel over een speciaal artikel dat niet makkelijk te vinden was bij overige bedrijven

Remco

Duidelijke informatie en presentatie van producten op de website. Simpel bestelproces. Werkt eenvoudig en vlot.

Snelle levering.

N.v.t.