Bernarda

Goed, prettig dat vooraf telefonisch informatie kon worden ingewonnen.

Reactie EMSporting:

Bedankt voor de positieve review! We zijn blij om te horen dat het goed is bevallen.

Special Heroes Nederland

Proma service!

Reactie EMSporting:

bedankt voor de positieve review! Super om te horen dat alles naar wens is. Tot een volgende keer!

Yoeri Moenis

Prima. Nu 2x wat besteld, snelle levering en goede communicatie.

Reactie EMSporting:

Top Yoeri, leuk om te lezen dat de service wederom naar wens is. Wij hebben helaas geen invloed op het aflevermoment, alleen zullen wij dit verbeterpunt wel gaan bespreken. Bedankt

SocR

SocR

Reactie EMSporting:

Super om te lezen, bedankt hiervoor. Wij wensen u nogmaals veel plezier met de bestelling. Tot een volgende keer

Remco van den Bos

Ik had wat vragen naar aanleiding van mijn bestelling en kreeg aanvankelijk geen reactie. Met uitleg van de reden voor late reactie werd ik vriendelijk gebeld en is alles opgelost.

Reactie EMSporting:

Bedankt Remco, fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij nemen de tips mee!

HGC

Bestelling geplaatst voor trainingsmateriaal. Deels was later pas leverbaar waarover wij netjes geïnformeerd werden.

Reactie EMSporting:

bedankt voor de positieve review! dit waarderen wij enorm.

J.H. Pasman

Zeer goede ervaring.

Reactie EMSporting:

Bedankt voor uw reactie! erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de bestelling.

Yoeri Moenis

De bestelling ging vlot en soepel. Ook nog telefonisch contact gehad met een medewerker en simpel tot een oplossing gekomen over een leveringsprobleempje. Ook een leuke attentie gehad bij de... De bestelling ging vlot en soepel. Ook nog telefonisch contact gehad met een medewerker en simpel tot een oplossing gekomen over een leveringsprobleempje. Ook een leuke attentie gehad bij de bestelling. Altijd leuk!

Reactie EMSporting:

Fijn om te horen dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen en super om te lezen dat alles zo goed is bevallen!

vv Reiger Boys / besteller: Wil Verkooijen

Uiterst correct ook na handelen van een ve0giissing aan de EM sport zijde, klasse.

Reactie EMSporting:

Super om te horen! het is altijd leuk om te lezen dat we u een goed gevoel hebben kunnen geven. Tot een volgende keer!

Luuk v Wingerden

Snelle levering van kwaliteit voor een goede prijs

Bedankt Luuk!
Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen.