J.H. Pasman

Zeer goede ervaring.

Zeer snelle levering met oog voor de klant m.b.t. na te leveren producten. Correcte communicatie.

Zichtbaar maken dat bepaalde producten niet bestelbaar zijn.

Reactie EM Sporting:

Bedankt voor uw reactie! erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de bestelling.

Yoeri Moenis

De bestelling ging vlot en soepel. Ook nog telefonisch contact gehad met een medewerker en simpel tot een oplossing gekomen over een leveringsprobleempje. Ook een leuke attentie gehad bij de... De bestelling ging vlot en soepel. Ook nog telefonisch contact gehad met een medewerker en simpel tot een oplossing gekomen over een leveringsprobleempje. Ook een leuke attentie gehad bij de bestelling. Altijd leuk!

Klantgericht, vriendelijk, sneller levering

Voor deze bestelling niet. Ging erg goed zo.

Reactie EM Sporting:

Fijn om te horen dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen en super om te lezen dat alles zo goed is bevallen!

vv Reiger Boys / besteller: Wil Verkooijen

Uiterst correct ook na handelen van een ve0giissing aan de EM sport zijde, klasse.

Goede en juiste informatie , scherpe aanbiedingsprijzen , goed bereikbaar voor informatie.

Ken er geen.

Reactie EM Sporting:

Super om te horen! het is altijd leuk om te lezen dat we u een goed gevoel hebben kunnen geven. Tot een volgende keer!

Luuk v Wingerden

Snelle levering van kwaliteit voor een goede prijs

Duidelijke omschrijving en genoeg foto’s

Bedankt Luuk!
Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen.

Catharina

Geweldig goede service. Ik had een ontwerp gemaakt en ze hebben mij een voorbeeld gestuurd via mail om te kijken of ik tevreden was. Ze sturen pas het artikel op als je echt tevreden bent over het... Geweldig goede service. Ik had een ontwerp gemaakt en ze hebben mij een voorbeeld gestuurd via mail om te kijken of ik tevreden was. Ze sturen pas het artikel op als je echt tevreden bent over het ontwerp. Super !

Service is het sterkste punt!

Geen.

Reactie EM Sporting:

Super fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen en tot een volgende keer!

Ibrahim

Top

Snelle service

Reactie EM Sporting:

Erg fijn om te horen dat de bestelling zo goed is bevallen. Veel plezier ervan!

Roald van der slikke

Prima service

Snelle omruilservice

Reactie EM Sporting:

Fijn om te horen dat alles goed is bevallen! Nogmaals bedankt voor uw aankoop en tot een volgende keer!

Jeljer

Goeie service en snelle levering !

Reactie EM Sporting:

Bedankt voor de reactie! erg fijn om te horen dat alles goed is bevallen. hopelijk tot snel!

Meras Fysiotherapie

Prima snelle service.

Service en snel telefonisch contact

Reactie EM Sporting:

Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Nogmaals bedankt en veel plezier met de artikelen. Fijne dag!

Teun

Echt top! Snelle service

Duidelijke site, veel keuze

Geem

Reactie EM Sporting:

Goed om te horen dat de service wordt gewaardeerd, bedankt voor de beoordeling! Tot een volgende keer!