Yoeri Moenis

Prima. Nu 2x wat besteld, snelle levering en goede communicatie.

Communicatie en duidelijke omschrijvingen

Jullie verzenden altijd heel snel, maar Postnl laat het pakket nog wel eens 2 of 3 dagen liggen. Misschien kunnen jullie daar wat mee?

Reactie EM Sporting:

Top Yoeri, leuk om te lezen dat de service wederom naar wens is. Wij hebben helaas geen invloed op het aflevermoment, alleen zullen wij dit verbeterpunt wel gaan bespreken. Bedankt

SocR

SocR

Snel en goed geleverd

Niet

Reactie EM Sporting:

Super om te lezen, bedankt hiervoor. Wij wensen u nogmaals veel plezier met de bestelling. Tot een volgende keer

Remco van den Bos

Ik had wat vragen naar aanleiding van mijn bestelling en kreeg aanvankelijk geen reactie. Met uitleg van de reden voor late reactie werd ik vriendelijk gebeld en is alles opgelost.

Snelle levering, goede prijs

Meer duidelijkheid over verzendkosten

Reactie EM Sporting:

Bedankt Remco, fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij nemen de tips mee!

HGC

Bestelling geplaatst voor trainingsmateriaal. Deels was later pas leverbaar waarover wij netjes geïnformeerd werden.

Duidelijke/makkelijke pagina

Reactie EM Sporting:

bedankt voor de positieve review! dit waarderen wij enorm.

J.H. Pasman

Zeer goede ervaring.

Zeer snelle levering met oog voor de klant m.b.t. na te leveren producten. Correcte communicatie.

Zichtbaar maken dat bepaalde producten niet bestelbaar zijn.

Reactie EM Sporting:

Bedankt voor uw reactie! erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de bestelling.

Yoeri Moenis

De bestelling ging vlot en soepel. Ook nog telefonisch contact gehad met een medewerker en simpel tot een oplossing gekomen over een leveringsprobleempje. Ook een leuke attentie gehad bij de... De bestelling ging vlot en soepel. Ook nog telefonisch contact gehad met een medewerker en simpel tot een oplossing gekomen over een leveringsprobleempje. Ook een leuke attentie gehad bij de bestelling. Altijd leuk!

Klantgericht, vriendelijk, sneller levering

Voor deze bestelling niet. Ging erg goed zo.

Reactie EM Sporting:

Fijn om te horen dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen en super om te lezen dat alles zo goed is bevallen!

vv Reiger Boys / besteller: Wil Verkooijen

Uiterst correct ook na handelen van een ve0giissing aan de EM sport zijde, klasse.

Goede en juiste informatie , scherpe aanbiedingsprijzen , goed bereikbaar voor informatie.

Ken er geen.

Reactie EM Sporting:

Super om te horen! het is altijd leuk om te lezen dat we u een goed gevoel hebben kunnen geven. Tot een volgende keer!

Luuk v Wingerden

Snelle levering van kwaliteit voor een goede prijs

Duidelijke omschrijving en genoeg foto’s

Bedankt Luuk!
Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen.

Catharina

Geweldig goede service. Ik had een ontwerp gemaakt en ze hebben mij een voorbeeld gestuurd via mail om te kijken of ik tevreden was. Ze sturen pas het artikel op als je echt tevreden bent over het... Geweldig goede service. Ik had een ontwerp gemaakt en ze hebben mij een voorbeeld gestuurd via mail om te kijken of ik tevreden was. Ze sturen pas het artikel op als je echt tevreden bent over het ontwerp. Super !

Service is het sterkste punt!

Geen.

Reactie EM Sporting:

Super fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen en tot een volgende keer!

Ibrahim

Top

Snelle service

Reactie EM Sporting:

Erg fijn om te horen dat de bestelling zo goed is bevallen. Veel plezier ervan!