Er is een goede, open sfeer tijdens de sessies, alles kan aan bod komen. Er is ruim de tijd om alles door te denken en door te praten. Sandy kan goed luisteren en heeft vernieuwende ideeën. De... Er is een goede, open sfeer tijdens de sessies, alles kan aan bod komen. Er is ruim de tijd om alles door te denken en door te praten. Sandy kan goed luisteren en heeft vernieuwende ideeën. De huiswerkopdrachten helpen goed om alles op een rijtje te krijgen.

Thomas

Het Krachtkompas traject van de Empowerment Company heeft mij veel gebracht in het maken van een nieuwe loopbaanstap. De persoonlijke coaching en opdrachten hebben mij houvast gegeven in het maken... Het Krachtkompas traject van de Empowerment Company heeft mij veel gebracht in het maken van een nieuwe loopbaanstap. De persoonlijke coaching en opdrachten hebben mij houvast gegeven in het maken van keuzes en het helder krijgen van wat ik echt wil. Het doorlopen van het traject vraagt wel aandacht en lef om met jezelf aan de slag te gaan. Ik voel me nu een stuk sterker en energieker en ben vol zelf vertrouwen aan de slag met een nieuwe job.