Jeroen

Ik was vooraf sceptisch m.b.t. coaching, dat was een misvatting. Professionele begeleiding heb ik ervaren, je bepaald zelf welke aandachtspunten je wilt bespreken en ontwikkelen je wilt maken en... Ik was vooraf sceptisch m.b.t. coaching, dat was een misvatting. Professionele begeleiding heb ik ervaren, je bepaald zelf welke aandachtspunten je wilt bespreken en ontwikkelen je wilt maken en kan d.m.v. coaching op basis van vertrouwen en vakkundigheid in ongedwongen sfeer jezelf ontwikkelen. Veel handvatten en inzichten verkregen, het gaat niet vanzelf je moet er wel voor open staan en er zelf de nodige aandacht aan besteden. Ik ben zelfverzekerder en rustiger geworden en maak andere keuzes in zowel werk als prive omgeving. bedankt.

Barry van der Meij

Ik liep vast en zat vooral mezelf in de weg. Ik ben ontzettend geholpen in een vrij grote verandering in mijn leven. Ben beter in balans, heb een baan en werkomgeving die nu beter past en heb veel... Ik liep vast en zat vooral mezelf in de weg. Ik ben ontzettend geholpen in een vrij grote verandering in mijn leven. Ben beter in balans, heb een baan en werkomgeving die nu beter past en heb veel meer tijd en aandacht voor mijn gezin.

Marleen

Ik werkte op een plek die mij heel ongelukkig maakte, maar ik wist niet wat ik wilde doen. Omdat ik niet wist wat ik leuk vond en omdat ik dacht dat ik niks kon. Sinds de allereerste sessie had ik... Ik werkte op een plek die mij heel ongelukkig maakte, maar ik wist niet wat ik wilde doen. Omdat ik niet wist wat ik leuk vond en omdat ik dacht dat ik niks kon. Sinds de allereerste sessie had ik al een veel positiever gevoel over mezelf en wat ik allemaal kon. Dit is met elke sessie nog beter geworden. Ik kwam erachter wat ik leuk en belangrijk vind, wat ik kan en wat ik wil. Voor het eerst voel ik een rust die ik eerder nooit voelde, omdat ik het idee heb gekregen dat het wel goed komt en dat ik kan wat ik graag wil kunnen.

Chiron Rengers / KPN

De Empowerment Company heeft mij ontzettend geholpen op een cruciaal kruispunt in mijn leven. Na enkele jaren werkervaring wist ik niet welke kant ik op moest gaan en, vooral, waarom ik een bepaalde... De Empowerment Company heeft mij ontzettend geholpen op een cruciaal kruispunt in mijn leven. Na enkele jaren werkervaring wist ik niet welke kant ik op moest gaan en, vooral, waarom ik een bepaalde kant op moest gaan. Goede, diepgaande gesprekken in een ontspannen sfeer hebben mij hierin ontzettend geholpen. Zowel op persoonlijk, privé en zakelijk gebied biedt de Empowerment Company de juiste reflectie.

Michiel

Het traject heeft mij niet alleen een beter inzicht gegeven in mijzelf, mijn kwaliteiten en mijn vervolgstappen. In de sessies heb ik ook veel feedback en tips gekregen van Sandy over werk en privé... Het traject heeft mij niet alleen een beter inzicht gegeven in mijzelf, mijn kwaliteiten en mijn vervolgstappen. In de sessies heb ik ook veel feedback en tips gekregen van Sandy over werk en privé situaties. Ik kan de Empowerment Company en Sandy met volle overtuiging aanbevelen!

Het traject bij de Empowerment company en de gesprekken met Sandy heb ik als heel prettig ervaren. Het fijne is dat er echt 360 graden gekeken wordt. Dus niet alleen naar de vraag waar je mee komt... Het traject bij de Empowerment company en de gesprekken met Sandy heb ik als heel prettig ervaren. Het fijne is dat er echt 360 graden gekeken wordt. Dus niet alleen naar de vraag waar je mee komt maar naar het complete plaatje. Op deze manier vind je ook echt een antwoord!

Nicky Bilder / ONVZ

Ik zocht een coach die naar mij "als geheel" zou kijken, open vizier. Niet alleen naar opleiding, naar competenties, naar wat ik tot nu toe gedaan heb en waar ik gewerkt heb. En dat heb ik gevonden... Ik zocht een coach die naar mij "als geheel" zou kijken, open vizier. Niet alleen naar opleiding, naar competenties, naar wat ik tot nu toe gedaan heb en waar ik gewerkt heb. En dat heb ik gevonden bij de Empowerment Company. Met passie, empathie en doortastendheid heeft Sandy me geholpen verder te kijken dan het vertrouwde, me aangemoedigd op onderzoek uit te gaan en me een spiegel voorgehouden.

Het traject via Empowerment Company heb ik als echt waardevol ervaren door de gesprekken met Sandy waarbij ze je op een prettige manier uitdaagt net een stap verder te gaan. In de ontspannen setting... Het traject via Empowerment Company heb ik als echt waardevol ervaren door de gesprekken met Sandy waarbij ze je op een prettige manier uitdaagt net een stap verder te gaan. In de ontspannen setting ervoer ik al snel een gevoel van vertrouwen. Met meer inzichten, stevigheid en tools kan ik verder aan de slag, ook na het traject.

Met hulp van de Empowerment Company weet ik nu beter waar mijn talenten en interesses liggen en welke vervolgstappen in mijn carrière ik het beste kan zetten. De sessies verliepen relaxted en... Met hulp van de Empowerment Company weet ik nu beter waar mijn talenten en interesses liggen en welke vervolgstappen in mijn carrière ik het beste kan zetten. De sessies verliepen relaxted en prettig, waardoor je niet met tegenzin naar een afspraak toe ging.

Heb de sessies als zeer prettig ervaren. Vond niet alleen een luisterend oor maar heb beter leren omgaan met stress, heb mijn kwaliteiten juist in kaart kunnen brengen en heb de puntjes op de i... Heb de sessies als zeer prettig ervaren. Vond niet alleen een luisterend oor maar heb beter leren omgaan met stress, heb mijn kwaliteiten juist in kaart kunnen brengen en heb de puntjes op de i kunnen zetten met betrekking tot het sollicitatieproces.