AS Watson

Sandy heeft mij ondersteuning geboden bij het zoeken naar cirkel van invloed, loslaten en omgaan met mijn normen en waarden versus die van anderen. Door haar coaching heb ik betere inzichten... Sandy heeft mij ondersteuning geboden bij het zoeken naar cirkel van invloed, loslaten en omgaan met mijn normen en waarden versus die van anderen. Door haar coaching heb ik betere inzichten gekregen waar ik mee verder kan

Peter / A.S. Watson

Gedurende de afgelopen maanden heeft Sandy mij gecoacht op een betere werk/privé balans en de manier waarop ik mijn gedachtes beter kan organiseren voor een maximaal energielevel. Erg fijn!!

Nees

Geweldig traject! Lenny begrijpt de situatie van een ieder! ik heb er ontzettend veel aan gehad!

Erg blij met Sandy als coach. Haar persoonlijke en doelgerichte aanpak spreken mij enorm aan.

Ik kwam voor een coachingstraject voor een carriere vraagstuk, maar uiteindelijk veel breder (prive) geholpen waar ik erg blij mee ben.

Een prettig traject, goede en persoonlijke begeleiding. Een echte eye opener!

Loopbaancoaching

Very happy with my coaching sessions via this company. Coaches with a lot of empathy and compassion towards human beings and their life challenges.

Ze bieden een fijne structuur om zelf tot antwoorden op vragen te komen, en geven goede feedback hierop. Zo ben ik zelf tot een steeds helderder antwoord op mijn vragen gekomen.

Samen duidelijk de hulpvraag in kaart gebracht, wat ik heel prettig vond. Want soms kun je niet zelf de vinger leggen op waar de uitdaging nu precies zit. Daarnaast tijdens het gehele traject... Samen duidelijk de hulpvraag in kaart gebracht, wat ik heel prettig vond. Want soms kun je niet zelf de vinger leggen op waar de uitdaging nu precies zit. Daarnaast tijdens het gehele traject middels concrete oefeningen en sessies tot heel veel nieuwe inzichten gekomen.