Peter / A.S. Watson

Gedurende de afgelopen maanden heeft Sandy mij gecoacht op een betere werk/privé balans en de manier waarop ik mijn gedachtes beter kan organiseren voor een maximaal energielevel. Erg fijn!!

Nees

Geweldig traject! Lenny begrijpt de situatie van een ieder! ik heb er ontzettend veel aan gehad!

Erg blij met Sandy als coach. Haar persoonlijke en doelgerichte aanpak spreken mij enorm aan.

Ik kwam voor een coachingstraject voor een carriere vraagstuk, maar uiteindelijk veel breder (prive) geholpen waar ik erg blij mee ben.

Een prettig traject, goede en persoonlijke begeleiding. Een echte eye opener!

Loopbaancoaching

Very happy with my coaching sessions via this company. Coaches with a lot of empathy and compassion towards human beings and their life challenges.

Ze bieden een fijne structuur om zelf tot antwoorden op vragen te komen, en geven goede feedback hierop. Zo ben ik zelf tot een steeds helderder antwoord op mijn vragen gekomen.

Samen duidelijk de hulpvraag in kaart gebracht, wat ik heel prettig vond. Want soms kun je niet zelf de vinger leggen op waar de uitdaging nu precies zit. Daarnaast tijdens het gehele traject... Samen duidelijk de hulpvraag in kaart gebracht, wat ik heel prettig vond. Want soms kun je niet zelf de vinger leggen op waar de uitdaging nu precies zit. Daarnaast tijdens het gehele traject middels concrete oefeningen en sessies tot heel veel nieuwe inzichten gekomen.

Tim

Ik ben hier terecht gekomen via mijn leidinggevende nadat ik een teleurstellende ervaring had met een loopbaancoach via het werk. Sandy begint bij de basis (persoonlijkheid, drijfveren, kernwaarden)... Ik ben hier terecht gekomen via mijn leidinggevende nadat ik een teleurstellende ervaring had met een loopbaancoach via het werk. Sandy begint bij de basis (persoonlijkheid, drijfveren, kernwaarden) en is een kei in het voorhouden van een spiegel. De online modules bieden een mooie combinatie tussen hart en hoofd; rationele oefeningen gecombineerd met meditatie en grafische vormgeving. Deze aanpak heeft me verrassende extra inzichten gegeven en me als geheel enorm geholpen. Een aanbeveling voor wie zoekende is en aan zijn/haar onderbuik woorden en een richting wil geven.