Desi

Door Sandy voelde ik me eindelijk gehoord en begrepen. De handvatten die ze me heeft aangereikt zullen niet alleen voor nu, maar ook voor in de toekomst zeer toepasbaar zijn.

Aswatson

Heel positief, leerzame sessies waardoor je op een geheel andere wijze naar situaties leert kijken.

Annemiek

Goede, persoonlijke en praktische coaching

's Heerenloo / Academie voor Zelfstandigheid

De coaching sessies die ik met Lenny heb gehad, sloten goed aan mij mijn vragen. De invulling van de sessies was heel praktisch en concreet, waardoor het sturing en houvast gaf. De na elke sessie... De coaching sessies die ik met Lenny heb gehad, sloten goed aan mij mijn vragen. De invulling van de sessies was heel praktisch en concreet, waardoor het sturing en houvast gaf. De na elke sessie meegeven opdrachten waren helpend om mijn koers vast te houden. De werkvormen en opdrachten die Lenny gaf, waren helpend in mijn onderzoek naar mijn waarden, kwaliteiten, overtuigingen en mijn doelen.

Carol Noordam

Ik raad de coaching bij Empowerment Company zeker aan! Sandy heeft mij heel goed begeleid tijdens het traject (Krachtkompas Exclusief). Naast de persoonlijke begeleiding waren alle modules en extra... Ik raad de coaching bij Empowerment Company zeker aan! Sandy heeft mij heel goed begeleid tijdens het traject (Krachtkompas Exclusief). Naast de persoonlijke begeleiding waren alle modules en extra content hartstikke leerzaam. Het traject biedt een mooie mix tussen het denken en het voelen, wat ik zelf heel fijn vond. Dus wil jij echt stappen zetten in je carrière en weer happy op werk verschijnen? Dan is het Krachtkompas echt iets voor jou!

Jacolina Droogers

Bij de start twijfelde ik nog bestwel over de invulling van de coaching: wat zou het mij opleveren? Nu ik deze sessies met Lenny doorlopen heb, is mij veel duidelijk geworden op het gebied van... Bij de start twijfelde ik nog bestwel over de invulling van de coaching: wat zou het mij opleveren? Nu ik deze sessies met Lenny doorlopen heb, is mij veel duidelijk geworden op het gebied van kernwaarden, kwaliteiten, drijfveren en hiermee ook van mijn zwakke en sterke kanten. Ik kan nu beter omgaan met de situatie op mijn werk en ben mij dankzij de prettige begeleiding/coaching van Lenny bewust geworden van dit hele proces, wat eigenlijk ook een levensles is. Ik kan terugzien op een leerzame periode, die ook voor de toekomst verrijkend zal zijn. Van harte aanbevolen!

Marlies Jansen

Sandy heeft mij heel goed kunnen begeleiden in vanuit mijn eigen gevoel te ontdekken waar mijn sterke en zwakke punten liggen en hoe ik deze kan inzetten en verbeteren. Was heel spannend maar Sandy... Sandy heeft mij heel goed kunnen begeleiden in vanuit mijn eigen gevoel te ontdekken waar mijn sterke en zwakke punten liggen en hoe ik deze kan inzetten en verbeteren. Was heel spannend maar Sandy is heel rustig en luistert enorm goed, voelt ook het proces heel goed aan. Ik weet nu welke loopbaanstappen te nemen en durf er ook voor te gaan.

Juan C. Muro

Empowerment Company helped me to be aware of why/what leads me into my current situation. They also gave me the tools that I can use now to move forward. They were so kind to do this in English for... Empowerment Company helped me to be aware of why/what leads me into my current situation. They also gave me the tools that I can use now to move forward. They were so kind to do this in English for me. Alvast bedankt!

M van Dingstee

Je krijgt echt inzicht in hoe je in elkaar zit, wat je sterke en zwakkere punten zijn en waar je deze nog meer kunt inzetten. Het is bovendien ook een heel leuk traject met veel mogelijkheden tot... Je krijgt echt inzicht in hoe je in elkaar zit, wat je sterke en zwakkere punten zijn en waar je deze nog meer kunt inzetten. Het is bovendien ook een heel leuk traject met veel mogelijkheden tot persoonlijke invulling en vragen.

Jessica

Ik was zoekende naar wat nu exact mijn kwaliteiten zijn. Sandy heeft mij vanuit de verbinding op pad gestuurd. Bijzonder knap. Ik weet nu mijn kwaliteiten en ben ook in staat om ze te voelen. Zelf... Ik was zoekende naar wat nu exact mijn kwaliteiten zijn. Sandy heeft mij vanuit de verbinding op pad gestuurd. Bijzonder knap. Ik weet nu mijn kwaliteiten en ben ook in staat om ze te voelen. Zelf ben ik nu onderweg om ze ook echt te geloven en uit te spreken.