Miranda van Zoelen

Ik zat niet lekker meer in mijn vel op mijn werk, mede als gevolg van het moederschap. Dmv het Krachtkompas en de coaching van Sandy kon ik zelf de regie pakken en durfde ik het aan mijn baan los te... Ik zat niet lekker meer in mijn vel op mijn werk, mede als gevolg van het moederschap. Dmv het Krachtkompas en de coaching van Sandy kon ik zelf de regie pakken en durfde ik het aan mijn baan los te laten voordat ik wist wat er daarop zou volgen. Dit had ik anders nooit gedurfd! Er was tijdens de coachings ook veel ruimte voor privévraagstukken. Alles bij elkaar erg prettig en fijn.

Bregje

Heel goede begeleiding gekregen na mijn burn-out. Met kleine stapjes per keer weer helemaal hersteld en goede handvatten gekregen om in de toekomst beter met stressvolle situaties om te gaan

Heel waardevolle coaching gehad van Anne-Aafke! Ik heb zelf de regie gehad over de onderwerpen die werden aangesneden en ben door Anne-Aafke iedere keer op een hele fijne, open en gelijkwaardige... Heel waardevolle coaching gehad van Anne-Aafke! Ik heb zelf de regie gehad over de onderwerpen die werden aangesneden en ben door Anne-Aafke iedere keer op een hele fijne, open en gelijkwaardige manier naar de kern gegaan, met telkens de treffende schakel tussen ratio en gevoel. De coaching heeft me veel meer opgeleverd als persoon dan ik van tevoren had gedacht. Iets waar ik op voort kan blijven bouwen en verder in kan blijven groeien!

Simone

Heel goed, fijne op maat gemaakte begeleiding die ook aangepast wordt tijdens het coachings traject.
Contact met Sandy en Marjolein was heel prettig en voelde uitnodigend en persoonlijk aan.

Ik heb enorme positieve ervaringen met de Empowerment Company, en Sandy als coach. Het traject zit ontzettend goed in elkaar, waardoor je op een natuurlijke manier uitkomt waar je uit wilt komen. En... Ik heb enorme positieve ervaringen met de Empowerment Company, en Sandy als coach. Het traject zit ontzettend goed in elkaar, waardoor je op een natuurlijke manier uitkomt waar je uit wilt komen. En Sandy is een ontzettend fijne coach, beter kun je je niet wensen.

AS Watson

Ik heb gedurende het traject mijn doelen kunnen behalen en daarnaast ook een mooi inzicht gekregen op mijn rol binnen teams of individuen in een gesprek. Dat heeft mij enorm geholpen. De aanpak... Ik heb gedurende het traject mijn doelen kunnen behalen en daarnaast ook een mooi inzicht gekregen op mijn rol binnen teams of individuen in een gesprek. Dat heeft mij enorm geholpen. De aanpak (praktisch en pragmatisch) sprak mij aan bij dit bureau.

AS Watson

Sandy heeft mij ondersteuning geboden bij het zoeken naar cirkel van invloed, loslaten en omgaan met mijn normen en waarden versus die van anderen. Door haar coaching heb ik betere inzichten... Sandy heeft mij ondersteuning geboden bij het zoeken naar cirkel van invloed, loslaten en omgaan met mijn normen en waarden versus die van anderen. Door haar coaching heb ik betere inzichten gekregen waar ik mee verder kan

Peter / A.S. Watson

Gedurende de afgelopen maanden heeft Sandy mij gecoacht op een betere werk/privé balans en de manier waarop ik mijn gedachtes beter kan organiseren voor een maximaal energielevel. Erg fijn!!

Nees

Geweldig traject! Lenny begrijpt de situatie van een ieder! ik heb er ontzettend veel aan gehad!

Erg blij met Sandy als coach. Haar persoonlijke en doelgerichte aanpak spreken mij enorm aan.