Met hulp van de Empowerment Company weet ik nu beter waar mijn talenten en interesses liggen en welke vervolgstappen in mijn carrière ik het beste kan zetten. De sessies verliepen relaxted en... Met hulp van de Empowerment Company weet ik nu beter waar mijn talenten en interesses liggen en welke vervolgstappen in mijn carrière ik het beste kan zetten. De sessies verliepen relaxted en prettig, waardoor je niet met tegenzin naar een afspraak toe ging.

Heb de sessies als zeer prettig ervaren. Vond niet alleen een luisterend oor maar heb beter leren omgaan met stress, heb mijn kwaliteiten juist in kaart kunnen brengen en heb de puntjes op de i... Heb de sessies als zeer prettig ervaren. Vond niet alleen een luisterend oor maar heb beter leren omgaan met stress, heb mijn kwaliteiten juist in kaart kunnen brengen en heb de puntjes op de i kunnen zetten met betrekking tot het sollicitatieproces.

Er is een goede, open sfeer tijdens de sessies, alles kan aan bod komen. Er is ruim de tijd om alles door te denken en door te praten. Sandy kan goed luisteren en heeft vernieuwende ideeën. De... Er is een goede, open sfeer tijdens de sessies, alles kan aan bod komen. Er is ruim de tijd om alles door te denken en door te praten. Sandy kan goed luisteren en heeft vernieuwende ideeën. De huiswerkopdrachten helpen goed om alles op een rijtje te krijgen.

Thomas

Het Krachtkompas traject van de Empowerment Company heeft mij veel gebracht in het maken van een nieuwe loopbaanstap. De persoonlijke coaching en opdrachten hebben mij houvast gegeven in het maken... Het Krachtkompas traject van de Empowerment Company heeft mij veel gebracht in het maken van een nieuwe loopbaanstap. De persoonlijke coaching en opdrachten hebben mij houvast gegeven in het maken van keuzes en het helder krijgen van wat ik echt wil. Het doorlopen van het traject vraagt wel aandacht en lef om met jezelf aan de slag te gaan. Ik voel me nu een stuk sterker en energieker en ben vol zelf vertrouwen aan de slag met een nieuwe job.