Samen duidelijk de hulpvraag in kaart gebracht, wat ik heel prettig vond. Want soms kun je niet zelf de vinger leggen op waar de uitdaging nu precies zit. Daarnaast tijdens het gehele traject... Samen duidelijk de hulpvraag in kaart gebracht, wat ik heel prettig vond. Want soms kun je niet zelf de vinger leggen op waar de uitdaging nu precies zit. Daarnaast tijdens het gehele traject middels concrete oefeningen en sessies tot heel veel nieuwe inzichten gekomen.

Tim

Ik ben hier terecht gekomen via mijn leidinggevende nadat ik een teleurstellende ervaring had met een loopbaancoach via het werk. Sandy begint bij de basis (persoonlijkheid, drijfveren, kernwaarden)... Ik ben hier terecht gekomen via mijn leidinggevende nadat ik een teleurstellende ervaring had met een loopbaancoach via het werk. Sandy begint bij de basis (persoonlijkheid, drijfveren, kernwaarden) en is een kei in het voorhouden van een spiegel. De online modules bieden een mooie combinatie tussen hart en hoofd; rationele oefeningen gecombineerd met meditatie en grafische vormgeving. Deze aanpak heeft me verrassende extra inzichten gegeven en me als geheel enorm geholpen. Een aanbeveling voor wie zoekende is en aan zijn/haar onderbuik woorden en een richting wil geven.

Paul

Ik ben er met een hele open vraag ingegaan waarbij ik nog geen idee had wat eruit zou komen. Ik vond het daarom ook niet altijd even makkelijk maar ben hier goed in begeleid met zeer behulpzame... Ik ben er met een hele open vraag ingegaan waarbij ik nog geen idee had wat eruit zou komen. Ik vond het daarom ook niet altijd even makkelijk maar ben hier goed in begeleid met zeer behulpzame sessies. Het was voor mij belangrijk om echt tijd en aandacht te besteden aan de modules en de opdrachten en heb dit ook in een tempo kunnen doen die ik zelf kon bepalen. Het resultaat wat ik eruit heb gehaald was voor mij geen eindresultaat maar iets waar ik goed verder op kan bouwen.

Toen ik mijn baan op een onverwachte en vervelende manier kwijtraakte, was ik 'even' volledig de regie kwijt over mijn loopbaan. Wat ik voelde was vooral frustratie, boosheid, angst en onzekerheid.... Toen ik mijn baan op een onverwachte en vervelende manier kwijtraakte, was ik 'even' volledig de regie kwijt over mijn loopbaan. Wat ik voelde was vooral frustratie, boosheid, angst en onzekerheid. Ik wilde niets liever dan de regie weer terug en in een positieve flow en vanuit eigen kracht op zoek naar nieuw werkgeluk. Empowerment Company heeft me hier enorm bij geholpen. In relatief korte tijd voel ik me weer sterk en zie ik uit naar een nieuwe uitdaging. Ik heb er weer zin in!

Ik was op een pad gekomen in mijn loopbaan wat mij ongelukkig maakte, waardoor ik in een situatie kwam waarin ik niet meer wist wat de goede en slechte keuzes waren. En eigenlijk vooral dat ik niet... Ik was op een pad gekomen in mijn loopbaan wat mij ongelukkig maakte, waardoor ik in een situatie kwam waarin ik niet meer wist wat de goede en slechte keuzes waren. En eigenlijk vooral dat ik niet meer wist wat er nou echt bij mij past en waar ik mij graag voor zou willen inzetten. Door de sessies bij Empowerment Company ben ik begeleid door Marjolein en zijn we achter een hoop vragen gekomen waardoor ik een veel stabieler en gelukkiger leven ervaar, en ook zeker weer het goede pad bewandel!

Doordat ik zelf regie had in de coaching was ik vrij in mijn ontwikkeling. Dit heeft de ontwikkeling dan ook bevorderd. De oefeningen tijdens de coaching gaven stof tot nadenken waardoor ik verder... Doordat ik zelf regie had in de coaching was ik vrij in mijn ontwikkeling. Dit heeft de ontwikkeling dan ook bevorderd. De oefeningen tijdens de coaching gaven stof tot nadenken waardoor ik verder kon in mijn zoektocht naar mijn rol in mijn baan en uiteindelijk een andere meer passende baan.

De Empowerment Company heeft mij ontzettend geholpen met de juiste verhouding van werk en prive leven. Al na enkele coaching sessies merkte ik al verschil in rust en focus.

Sandy van Aert

Als manager sta ik voor veel uitdagingen in het voeren van mijn gesprekken. Ik ben me in de coaching veel bewuster geworden van mijn gedrag. Heb geleerd hoe ik kan zorgen dat gesprekken met mijn... Als manager sta ik voor veel uitdagingen in het voeren van mijn gesprekken. Ik ben me in de coaching veel bewuster geworden van mijn gedrag. Heb geleerd hoe ik kan zorgen dat gesprekken met mijn medewerkers niet oppervlakkig blijven, maar ook niet alle kanten op schieten. Ook weet ik nu hoe ik op een positieve manier slecht-nieuwsgesprekken kan voeren.

Arjan van Daalen / Valtech

Ik kwam bij Empowerment company via mijn werkgever, omdat ik erg worstel met eenzaamheid. Na 5 sessies met huiswerk heb ik veel handvaten gekregen om in het hier en nu te zijn, om van mezelf te... Ik kwam bij Empowerment company via mijn werkgever, omdat ik erg worstel met eenzaamheid. Na 5 sessies met huiswerk heb ik veel handvaten gekregen om in het hier en nu te zijn, om van mezelf te houden en om in mijn kracht te zitten. Hiermee help ik mensen om me heen en heb ik veel rust gevonden. De eenzaamheid vind ik nu niet zo erg, evenmin als boosheid of verdriet. Het zijn allemaal emoties die onderdeel zijn van het mens zijn.

Ik was op zoek naar een baan of opleiding waar ik zelf bewust voor heb gekozen. Dankzij de Empowerment Company heb ik uitgevonden wat echt bij me past en ik heb het aangedurfd om daar ook echt... Ik was op zoek naar een baan of opleiding waar ik zelf bewust voor heb gekozen. Dankzij de Empowerment Company heb ik uitgevonden wat echt bij me past en ik heb het aangedurfd om daar ook echt stappen te zetten. Concreet betekent dit dat ik een opleiding ben gaan doen met als doel om over een paar jaar op een ander vakgebied te gaan werken. Het gevoel om regie over mijn eigen werk en opleiding te hebben is heel fijn.