Ik heb enorme positieve ervaringen met de Empowerment Company, en Sandy als coach. Het traject zit ontzettend goed in elkaar, waardoor je op een natuurlijke manier uitkomt waar je uit wilt komen. En... Ik heb enorme positieve ervaringen met de Empowerment Company, en Sandy als coach. Het traject zit ontzettend goed in elkaar, waardoor je op een natuurlijke manier uitkomt waar je uit wilt komen. En Sandy is een ontzettend fijne coach, beter kun je je niet wensen.

AS Watson

Ik heb gedurende het traject mijn doelen kunnen behalen en daarnaast ook een mooi inzicht gekregen op mijn rol binnen teams of individuen in een gesprek. Dat heeft mij enorm geholpen. De aanpak... Ik heb gedurende het traject mijn doelen kunnen behalen en daarnaast ook een mooi inzicht gekregen op mijn rol binnen teams of individuen in een gesprek. Dat heeft mij enorm geholpen. De aanpak (praktisch en pragmatisch) sprak mij aan bij dit bureau.

AS Watson

Sandy heeft mij ondersteuning geboden bij het zoeken naar cirkel van invloed, loslaten en omgaan met mijn normen en waarden versus die van anderen. Door haar coaching heb ik betere inzichten... Sandy heeft mij ondersteuning geboden bij het zoeken naar cirkel van invloed, loslaten en omgaan met mijn normen en waarden versus die van anderen. Door haar coaching heb ik betere inzichten gekregen waar ik mee verder kan

Peter / A.S. Watson

Gedurende de afgelopen maanden heeft Sandy mij gecoacht op een betere werk/privé balans en de manier waarop ik mijn gedachtes beter kan organiseren voor een maximaal energielevel. Erg fijn!!

Nees

Geweldig traject! Lenny begrijpt de situatie van een ieder! ik heb er ontzettend veel aan gehad!

Erg blij met Sandy als coach. Haar persoonlijke en doelgerichte aanpak spreken mij enorm aan.

Ik kwam voor een coachingstraject voor een carriere vraagstuk, maar uiteindelijk veel breder (prive) geholpen waar ik erg blij mee ben.

Een prettig traject, goede en persoonlijke begeleiding. Een echte eye opener!

Loopbaancoaching

Very happy with my coaching sessions via this company. Coaches with a lot of empathy and compassion towards human beings and their life challenges.