Carol Noordam

Ik raad de coaching bij Empowerment Company zeker aan! Sandy heeft mij heel goed begeleid tijdens het traject (Krachtkompas Exclusief). Naast de persoonlijke begeleiding waren alle modules en extra... Ik raad de coaching bij Empowerment Company zeker aan! Sandy heeft mij heel goed begeleid tijdens het traject (Krachtkompas Exclusief). Naast de persoonlijke begeleiding waren alle modules en extra content hartstikke leerzaam. Het traject biedt een mooie mix tussen het denken en het voelen, wat ik zelf heel fijn vond. Dus wil jij echt stappen zetten in je carrière en weer happy op werk verschijnen? Dan is het Krachtkompas echt iets voor jou!

Jacolina Droogers

Bij de start twijfelde ik nog bestwel over de invulling van de coaching: wat zou het mij opleveren? Nu ik deze sessies met Lenny doorlopen heb, is mij veel duidelijk geworden op het gebied van... Bij de start twijfelde ik nog bestwel over de invulling van de coaching: wat zou het mij opleveren? Nu ik deze sessies met Lenny doorlopen heb, is mij veel duidelijk geworden op het gebied van kernwaarden, kwaliteiten, drijfveren en hiermee ook van mijn zwakke en sterke kanten. Ik kan nu beter omgaan met de situatie op mijn werk en ben mij dankzij de prettige begeleiding/coaching van Lenny bewust geworden van dit hele proces, wat eigenlijk ook een levensles is. Ik kan terugzien op een leerzame periode, die ook voor de toekomst verrijkend zal zijn. Van harte aanbevolen!

Marlies Jansen

Sandy heeft mij heel goed kunnen begeleiden in vanuit mijn eigen gevoel te ontdekken waar mijn sterke en zwakke punten liggen en hoe ik deze kan inzetten en verbeteren. Was heel spannend maar Sandy... Sandy heeft mij heel goed kunnen begeleiden in vanuit mijn eigen gevoel te ontdekken waar mijn sterke en zwakke punten liggen en hoe ik deze kan inzetten en verbeteren. Was heel spannend maar Sandy is heel rustig en luistert enorm goed, voelt ook het proces heel goed aan. Ik weet nu welke loopbaanstappen te nemen en durf er ook voor te gaan.

Juan C. Muro

Empowerment Company helped me to be aware of why/what leads me into my current situation. They also gave me the tools that I can use now to move forward. They were so kind to do this in English for... Empowerment Company helped me to be aware of why/what leads me into my current situation. They also gave me the tools that I can use now to move forward. They were so kind to do this in English for me. Alvast bedankt!

M van Dingstee

Je krijgt echt inzicht in hoe je in elkaar zit, wat je sterke en zwakkere punten zijn en waar je deze nog meer kunt inzetten. Het is bovendien ook een heel leuk traject met veel mogelijkheden tot... Je krijgt echt inzicht in hoe je in elkaar zit, wat je sterke en zwakkere punten zijn en waar je deze nog meer kunt inzetten. Het is bovendien ook een heel leuk traject met veel mogelijkheden tot persoonlijke invulling en vragen.

Jessica

Ik was zoekende naar wat nu exact mijn kwaliteiten zijn. Sandy heeft mij vanuit de verbinding op pad gestuurd. Bijzonder knap. Ik weet nu mijn kwaliteiten en ben ook in staat om ze te voelen. Zelf... Ik was zoekende naar wat nu exact mijn kwaliteiten zijn. Sandy heeft mij vanuit de verbinding op pad gestuurd. Bijzonder knap. Ik weet nu mijn kwaliteiten en ben ook in staat om ze te voelen. Zelf ben ik nu onderweg om ze ook echt te geloven en uit te spreken.

Miranda van Zoelen

Ik zat niet lekker meer in mijn vel op mijn werk, mede als gevolg van het moederschap. Dmv het Krachtkompas en de coaching van Sandy kon ik zelf de regie pakken en durfde ik het aan mijn baan los te... Ik zat niet lekker meer in mijn vel op mijn werk, mede als gevolg van het moederschap. Dmv het Krachtkompas en de coaching van Sandy kon ik zelf de regie pakken en durfde ik het aan mijn baan los te laten voordat ik wist wat er daarop zou volgen. Dit had ik anders nooit gedurfd! Er was tijdens de coachings ook veel ruimte voor privévraagstukken. Alles bij elkaar erg prettig en fijn.

Bregje

Heel goede begeleiding gekregen na mijn burn-out. Met kleine stapjes per keer weer helemaal hersteld en goede handvatten gekregen om in de toekomst beter met stressvolle situaties om te gaan

Heel waardevolle coaching gehad van Anne-Aafke! Ik heb zelf de regie gehad over de onderwerpen die werden aangesneden en ben door Anne-Aafke iedere keer op een hele fijne, open en gelijkwaardige... Heel waardevolle coaching gehad van Anne-Aafke! Ik heb zelf de regie gehad over de onderwerpen die werden aangesneden en ben door Anne-Aafke iedere keer op een hele fijne, open en gelijkwaardige manier naar de kern gegaan, met telkens de treffende schakel tussen ratio en gevoel. De coaching heeft me veel meer opgeleverd als persoon dan ik van tevoren had gedacht. Iets waar ik op voort kan blijven bouwen en verder in kan blijven groeien!

Simone

Heel goed, fijne op maat gemaakte begeleiding die ook aangepast wordt tijdens het coachings traject.
Contact met Sandy en Marjolein was heel prettig en voelde uitnodigend en persoonlijk aan.