Vera Scherff, Kruidvat, A.S Watson

Ik worstelde met het vinden van een goede werk en privé balans omdat het werk continu opliep en ik veel stress ervaarde. Ik heb geleerd hoe ik deze balans kan bewaren of kan terugvinden. Ik heb... Ik worstelde met het vinden van een goede werk en privé balans omdat het werk continu opliep en ik veel stress ervaarde. Ik heb geleerd hoe ik deze balans kan bewaren of kan terugvinden. Ik heb hierdoor weer plezier in mijn werk en kan mijn taken veel beter uitvoeren.

Dorien

Fijne gesprekken gehad met Sandy. Nieuwe gesprekstechnieken geleerd die ik inmiddels dagelijks toepas.

Marc

Mijn kritische ik, zat nieuwe stappen zetten zodanig in de weg, dat ik niet voorruit kwam. Dit heb ik gedurende het traject van mij af kunnen zetten, met als gevolg dat ik nu met open mind en... Mijn kritische ik, zat nieuwe stappen zetten zodanig in de weg, dat ik niet voorruit kwam. Dit heb ik gedurende het traject van mij af kunnen zetten, met als gevolg dat ik nu met open mind en gezonde nieuwsgierigheid op pad aan het gaan ben. En hoe meer nieuwe stappen, hoe minder kritische ik overblijft...

Sander

Fijne coaching die echt op maar wordt geleverd. Er wordt goed naar je geluisterd en praktische handvaten geboden waar je mee verder kunt.

Annemieke

De Empowerment Company geeft je niet alleen heel goed inzicht in alle vakgebieden/werk, maar ook hoe jij bent als mens. Ik heb een super mooie ontdekkingsreis beleeft en dat is een enorme verrijking!

Bart

Ik heb een super praktisch, gestructureerd en doordachte coachingstraject doorlopen bij Sandy. Ik weet mijn verantwoordelijkheidsgevoel "beter in te zetten" en heb geleerd situaties op verschillende... Ik heb een super praktisch, gestructureerd en doordachte coachingstraject doorlopen bij Sandy. Ik weet mijn verantwoordelijkheidsgevoel "beter in te zetten" en heb geleerd situaties op verschillende manieren te aanschouwen. Ik ga hier nog heel veel plezier en profijt van hebben; de rest van mijn leven; zowel privé als zakelijk.

Desi

Door Sandy voelde ik me eindelijk gehoord en begrepen. De handvatten die ze me heeft aangereikt zullen niet alleen voor nu, maar ook voor in de toekomst zeer toepasbaar zijn.

Aswatson

Heel positief, leerzame sessies waardoor je op een geheel andere wijze naar situaties leert kijken.

Annemiek

Goede, persoonlijke en praktische coaching

's Heerenloo / Academie voor Zelfstandigheid

De coaching sessies die ik met Lenny heb gehad, sloten goed aan mij mijn vragen. De invulling van de sessies was heel praktisch en concreet, waardoor het sturing en houvast gaf. De na elke sessie... De coaching sessies die ik met Lenny heb gehad, sloten goed aan mij mijn vragen. De invulling van de sessies was heel praktisch en concreet, waardoor het sturing en houvast gaf. De na elke sessie meegeven opdrachten waren helpend om mijn koers vast te houden. De werkvormen en opdrachten die Lenny gaf, waren helpend in mijn onderzoek naar mijn waarden, kwaliteiten, overtuigingen en mijn doelen.