Chiara

Met Sandy is het heel fijn werken; ze stemt haar aanpak aan op je wensen en behoeften; weet écht aan te zetten tot reflectie, actie en bewustwording!

Marleen

Fijne begeleiding en diepgang waardoor je tot de kern van 'het probleem' kan komen en tot een oplossingsrichting voor de lange termijn plus acties op de korte termijn. Mooie mix van tools,... Fijne begeleiding en diepgang waardoor je tot de kern van 'het probleem' kan komen en tot een oplossingsrichting voor de lange termijn plus acties op de korte termijn. Mooie mix van tools, persoonlijke begeleiding en individuele opdrachten waardoor je het geleerde ook na het traject zelfstandig kan blijven toepassen in de praktijk.

Sanne

Een diepgaand traject waar je zelf invulling en richting aan kunt geven! Ik heb het traject als heel waardevol ervaren, met een prettige mix tussen individuele opdrachten (afgewisseld ratio en... Een diepgaand traject waar je zelf invulling en richting aan kunt geven! Ik heb het traject als heel waardevol ervaren, met een prettige mix tussen individuele opdrachten (afgewisseld ratio en gevoel), nuttige theorie, 1-op-1 coachingsessie en inspirerende podcasts/artikelen. Je legt het zwaartepunt op de plek die voor jou past en daarmee bepaal je zelf hoe je op passende wijze jouw doel behaalt. Mij heeft het veel inzichten en bruikbare tips en handvatten en uiteindelijk merkbare verandering opgeleverd.

Erike van Doornik

Fijn om even de tijd te maken aandacht te besteden aan mij. Marjolein heeft mij bewust gemaakt van wie ik ben en waar ik voor sta. Ze heeft me geholpen met bevestigingen in mijn zoektocht. In een... Fijn om even de tijd te maken aandacht te besteden aan mij. Marjolein heeft mij bewust gemaakt van wie ik ben en waar ik voor sta. Ze heeft me geholpen met bevestigingen in mijn zoektocht. In een korte tijd een eye opener.

Joke

Marjolein heeft mij enorm geholpen tijdens onze waardevolle gesprekken. ik heb ontzettend veel geleerd op het gebied van bewustwording, zorgen voor mezelf, kiezen en uitdagingen aangaan

Linda Adriaanse

Heel erg dankbaar voor de begeleiding die Marjolein mij heeft gegeven. Ik liep volledig vast in werk en prive en door middel van fijne gesprekken en oefeningen is het meer dan gelukt op alles weer... Heel erg dankbaar voor de begeleiding die Marjolein mij heeft gegeven. Ik liep volledig vast in werk en prive en door middel van fijne gesprekken en oefeningen is het meer dan gelukt op alles weer op de rails te krijgen.

Nieck

Prettige coaching, continu kijkend naar waar je eigen invloed zit, onderzoekend naar wat triggers zijn en hoe je je ontwikkeling praktisch ook kan stimuleren door het goed te borgen in je eigen... Prettige coaching, continu kijkend naar waar je eigen invloed zit, onderzoekend naar wat triggers zijn en hoe je je ontwikkeling praktisch ook kan stimuleren door het goed te borgen in je eigen 'werkorganisatie'

Linda

Heel blij met de waardevolle, fijne gesprekken die ik met Sandy had en die me elke keer weer nieuwe inzichten hebben opgeleverd. Door omstandigheden had het traject een heel lange looptijd, alle lof... Heel blij met de waardevolle, fijne gesprekken die ik met Sandy had en die me elke keer weer nieuwe inzichten hebben opgeleverd. Door omstandigheden had het traject een heel lange looptijd, alle lof voor de mogelijkheden die Sandy keer op keer heeft geboden om de draad weer op te pakken.

Valtech

Great support from Marjolein on my recovery process from a burn-out. Highly recommended!

Carlijn

Ik was niet gelukkig in mijn werk, verloor steeds meer energie en raakte opgebrand. Via de "Happy at Work" podcast kwam ik in contact met de Empowerment Company. Het gevoel dat coach Marjolein me... Ik was niet gelukkig in mijn werk, verloor steeds meer energie en raakte opgebrand. Via de "Happy at Work" podcast kwam ik in contact met de Empowerment Company. Het gevoel dat coach Marjolein me gaf, was vanaf het eerst moment heel vertrouwd en prettig. Ik heb een combinatie van stress/burn-out coaching en loopbaan coaching (Krachtkompas) gedaan. De afwisseling van gesprekken, meditaties, kleine opstellingen, vragenlijsten, verdiepende oefeningen, en vele bruikbare tips zijn erg waardevol en toepasbaar. Je moet wel echt met jezelf aan de slag. Als je dit serieus aanpakt, krijg je goede inzichten, ideeën, energie, zelfvertrouwen, en treedt een duurzame verandering op. Dit zou ik iedereen gunnen.