Goede ervaring! Via kennis bij Empato terecht gekomen. Wist eerst niet dat ik in mijn situatie ook een letselschadetraject in zou kunnen, maar ben erg blij dat ik het gedaan heb! Communicatie ging... Goede ervaring! Via kennis bij Empato terecht gekomen. Wist eerst niet dat ik in mijn situatie ook een letselschadetraject in zou kunnen, maar ben erg blij dat ik het gedaan heb! Communicatie ging enorm goed, stonden mij goed bij, hebben mij erg veel geholpen en ook met dingen waar ik niet wist recht op te hebben of hoe ik dat alleen aangepakt zou moeten hebben. Raad ze zeker aan bij andere! Heeft mij zoveel zorgen gescheeld, echt een last van mijn schouders

M elkoukouchi

Zeer tevreden top bedrijf

Heel prettig bedrijf met leuke mensen. Ook om het zelf eens 'meegemaakt' te hebben begrijp ik veel meer dat je in deze branche zeer menselijk en 'empatisch' moet zijn om écht... Heel prettig bedrijf met leuke mensen. Ook om het zelf eens 'meegemaakt' te hebben begrijp ik veel meer dat je in deze branche zeer menselijk en 'empatisch' moet zijn om écht het verschil te maken. Ik ben trots dat ik het bedrijf vanaf het begin al mocht helpen (met merk en design) en dat de rollen op deze manier omgedraaid zijn.. Een hele prettige en persoonlijke ervaring. Bedankt Team Empato! grt Jeroen Kouijzer

Komt afspraken na. Erg tevreden over de gang van zaken in het algemeen.

H el erg te vreden!

Prima keurig en netjes behandeld netjes contact via Wats app en mail

In 1 woord geweldig!
Wat ook fijn is ,is dat je geen nummer bent maar een persoon! Dat is bij andere bedrijven wel anders.

Een zeer prettige ervaring