Goedendag ik ben geholpen in mijn zaak door Ginger zei heeft onwijs haar best gedaan . Zei verdient een dikke tien .
Ook hield ze mij van alles op de hoogte .

Ik was gebeten door een hond en wist niet wat ik moest doen door op het internet te zoeken kwam ik uit bij empato die mij doorverbonden met anita buwalda die mij tot in alle details op de hoogte... Ik was gebeten door een hond en wist niet wat ik moest doen door op het internet te zoeken kwam ik uit bij empato die mij doorverbonden met anita buwalda die mij tot in alle details op de hoogte heeft gehouden van het proces en mij met weinig moeite en weinig tijd heeft kunnen helpen nogmaals bedankt anita je bent een kanjer

Vriendelijk, behulpzaam en goede informatie ivm traject

Ik heb een super ervaring er word geluisterd en er word door het bedrijf over al aan gedacht en zeker met je mee gedacht mijn evaring is echt super en ben dik tevreden

Mijn ervaring is goed! Ik ben zeer tevreden!

Wij zijn heel erg tevreden over de service van Empato. Met name over de hulp van Dhr. Sterkenburg. Hij heeft ons vanaf het begin heel goed geholpen!

Zeer tevreden. Ze hebben me goed geholpen en ontlast na mijn ongeluk. Waar mijn eigen verzekering mij liet vallen heeft Empato alles opgepakt.

Zeer goed bijgestaan door deskundige letselschade advocaten
Raad iedereen aan deze specialisten in de arm te nemen

Anita nog bedankt ik kon niet beter begeleid worden de manier waarop je mijn Dossier behandeld hebt.
En nogmaals mijn oprechte dank aan jou

Goed helpt waar nodig is altijd goed bereikbaar