Mijn ervaring met Empato letselschade, is zeer behulpzaam geweest, met de juiste instellingen en aanpak.

Ik ben zeer tevreden over de vriendelijkheid, grote inzet, altijd in contact, ik ben Ginger dankbaar, ze is geweldig.

Ginger van Empato heeft mij zeer goed geholpen!

Twee jaar geleden een aanrijding gehad waar ik letsel aan over gehouden heb. Mijn zaak was complex ik ben ondernemer en mijn inkomen bepalen en daarmee de verliezen was erg moeilijk. Empato heeft... Twee jaar geleden een aanrijding gehad waar ik letsel aan over gehouden heb. Mijn zaak was complex ik ben ondernemer en mijn inkomen bepalen en daarmee de verliezen was erg moeilijk. Empato heeft mij enorm goed bijgestaan en we hebben een resultaat bereikt waar mee te leven was.

Ik heb fijn contact gehad. Ginger ging achter zaken aan die ik belangrijk vond en was fijn in het contact.

Empato heeft mijn dochter bijgestaan tijdens haar letselschade zaak namelijk een ongeval met een vrachtwagen. Wij zijn door de maanden heen goed begeleid en op de hoogte gehouden over de status. Ik... Empato heeft mijn dochter bijgestaan tijdens haar letselschade zaak namelijk een ongeval met een vrachtwagen. Wij zijn door de maanden heen goed begeleid en op de hoogte gehouden over de status. Ik zou Empato van harte aanbevelen in voorkomende zaken.

Deskundig advies van divers personeel. Ik werd vlot en vakkundig te woord gestaan. Empato nam mijn dossier direct serieus. Ik ben zeer goed geholpen.

Ik ben zeer goed en fijn geholpen door Michael peters

Een goed en service gericht bedrijf luistert naar de cliënt