Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

N. van Vuuren

Via e-makelaar heb ik twee huizen kunnen verkopen voor een prijs waar ik zeer tevreden mee ben.

Open communicatie, duidelijke informatie, altijd bereikbaar, onzekerheden worden snel weggenomen en zelf hou je de 'leiding van het project'. Je mag steeds van de aanwezige kennis profiteren tot... Open communicatie, duidelijke informatie, altijd bereikbaar, onzekerheden worden snel weggenomen en zelf hou je de 'leiding van het project'. Je mag steeds van de aanwezige kennis profiteren tot stap voor stap het doel is bereikt en het huis is verkocht. Last but not least bespaar je op een prettige manier erg veel geld.

Ik weet zo gauw geen verbeterpunten. Ik denk dat dit de toekomst heeft.

Nele Schansman

Ik heb zeer plezierige ervaringen met e-makelaar. Ze boden deskundige ondersteuning waar nodig in het begintraject, en toen het huis op Funda stond en de trein begon te lopen, waren ze enthousiast... Ik heb zeer plezierige ervaringen met e-makelaar. Ze boden deskundige ondersteuning waar nodig in het begintraject, en toen het huis op Funda stond en de trein begon te lopen, waren ze enthousiast en betrokken. En heel aardig! Ik wilde zoveel mogelijk zelf doen, maar vond het toch wel heel prettig dat zij de onderhandelingen deden toen er biedingen kwamen. Een absolute aanrader!

Ik vond de vrijheid van pakketkeuze en diensten erg fijn.

Marijke Blok

Met goede begeleiding zelf je huis te koop zetten, dit was echt fantastisch! De mensen van E-Makelaar hebben ons super geholpen en altijd ruim de tijd genomen om de stappen en procedures uit te... Met goede begeleiding zelf je huis te koop zetten, dit was echt fantastisch! De mensen van E-Makelaar hebben ons super geholpen en altijd ruim de tijd genomen om de stappen en procedures uit te leggen. Het is ontzettend leuk om zelf de geïnteresseerden rond te leiden in je huis, jij kent je huis immers het beste. En op het moment dat je iemand met kennis van zaken nodig hebt, staat E-Makelaar voor je klaar om je bij te staan. Echt geweldig!

De prijs is natuurlijk super. Daarnaast de vakkundigheid, behulpzaamheid en snelheid.

Alles was super geregeld, dus zeker zo door gaan!