Betrouwbaarheid
Website
Presentatie

J. Molenaar

Top!

Goede begeleiding en advies, altijd bereikbaar

Het hoogste bod is niet altijd de beste optie ;-)

Regterschot

Zeer goed!

Prijs, kwaliteit, vakkundigheid

Helaas is het niet mogelijk om aanvragen voor bezichtigingen/biedingen gelijk door te sturen naar verkoper, tijdens feestdagen en weekenden.

Nienke

Super handig, alles online en telefonisch, reactietijd helemaal in orde.

Keuzemodules op de site, kunt precies alles zelf samenstellen en zelf bepalen wat je wel en niet wilt en dus wat het je gaat kosten. Top.

Verkoopprijs advies was veel te laag. Te weinig kennis van lokale woningmarkt was daar aan te merken. Dan schiet alles digitaal en op afstand doen toch net ff tekort.

Dhr. Jansen

Inmiddels twee huizen in de verkoop via e-makelaar. Het eerste huis is inmiddels verkocht onder voorbehoud en de tweede staat zes weken te koop. Het werkt simpel en doeltreffend!

Je krijgt de juiste adviezen en er wordt goed met je meegedacht door de makelaars

Waardebepaling meer op de lokale markt en woning zelf toespitsen ipv alleen op kenmerken, kadaster en nvm bestand.

Pieter

Goede ondersteuning. Handige Tips. Ruime pakketkeuze. Scherpe prijzen.
Een en al goede ervaringen! Een aanrader!!

Prijs!!

E. DORST

Inmiddels is mijn huis verkocht en ik ben blij dat ik dit via e-makelaar.nl heb kunnen doen. Ik heb de contacten en service als snel, deskundig en ruim voldoende ervaren. Het is prima mogelijk... Inmiddels is mijn huis verkocht en ik ben blij dat ik dit via e-makelaar.nl heb kunnen doen. Ik heb de contacten en service als snel, deskundig en ruim voldoende ervaren. Het is prima mogelijk gebleken in zelf mijn huis te verkopen, met e-makelaar.nl op de achtergrond.

Snelle reacties, gewoon duidelijke taal, meedenken waar nodig en de prijs is zeer schappelijk.

Ik vind de website niet overzichtelijk.

behulpzaamheid

ik hoorde van sommige kijkers dat ze moeizaam aan documenten betreffende mijn woning konden.

H van Cranenburgh

Efficiency

Na het (mondeling) sluiten van de koop duurde het maar liefst 14 dagen om een afspraak te krijgen met de Notaris voor het tekenen van het koopcontract. Ik vind dat dat sneller had gekund.

Sonja

Via de E-makelaar hebben wij ons huis verkocht.De aanvraag voor een bezichtiging werd snel doorgemaild zodat wij een afspraak konden maken. Goed advies gekregen bij de onderhandeling en het... Via de E-makelaar hebben wij ons huis verkocht.De aanvraag voor een bezichtiging werd snel doorgemaild zodat wij een afspraak konden maken. Goed advies gekregen bij de onderhandeling en het koopcontract was binnen drie dagen opgesteld. Wij raden de E-makelaar zeer zeker aan,Lage kosten, goede communicatie en vriendelijk personeel.

Ben Thé

Goede begeleiding van de verkoop en eenvoudig systeem voor promotie van de woning. Goed advies betreffende verkoopprijs en biedingen. Appartement binnen een week verkocht!

Snelle service en gedegen advies