Lennie

Hoe kan ik omschrijven wat Agnes voor mij en daarmee mijn huwelijksrelatie betekent? Ik zie het als een periode van voor en na de gesprekken. De eerste gesprekken voerden we vanuit een diep en... Hoe kan ik omschrijven wat Agnes voor mij en daarmee mijn huwelijksrelatie betekent? Ik zie het als een periode van voor en na de gesprekken. De eerste gesprekken voerden we vanuit een diep en donker dal. Er was zo veel pijn en verdriet. Agnes luisterde, bevestigde, stimuleerde om in de thuissituatie een kleine verandering (in denken) aan te brengen en te kijken hoe dit zou uitpakken. De zorg die zij uitsprak om mijn identiteit en de balans in ons huwelijk waren soms confronterend, maar zeker net zo bemoedigend. De gebeden aan het eind van elk gesprek waren een lange periode het enige intieme lijntje met onze hemelse Vader. Ik keek er naar uit, ik kon het niet meer zelf. Gaandeweg de gesprekken wees Agnes me meer en meer op de waarheden uit de bijbel; Gods liefde en zorg voor mij. Ik leerde ontdekken, van mijn verleden en opvoeding, ik leerde in liefde grenzen aan te geven en te geven en te ontvangen in mijn huwelijksrelatie. Vanuit het dal klommen we op naar hoger gelegen gebied. Een gebied waar ik opnieuw heb leren ontmoeten in het huwelijk en waar het licht van Jezus doorbreekt. Ondanks dat alleen ik gesprekken had met Agnes, is ons huwelijk veranderd. Ik zie het echt als een periode voor en een periode na de gesprekken. Dankbaar!

De gesprekken met Agnes waren diepgaand en ze prikkelt je heel goed met sterke vragen en opmerkingen. Door situaties beter te analyseren wat er werkelijk gebeurd geeft dat vaak nieuwe inzichten. Dit... De gesprekken met Agnes waren diepgaand en ze prikkelt je heel goed met sterke vragen en opmerkingen. Door situaties beter te analyseren wat er werkelijk gebeurd geeft dat vaak nieuwe inzichten. Dit voelt Agnes goed aan. Verder zijn de theorieën die gebruikt worden helder en kun je direct zaken toepassen in het dagelijks leven. Het pastorale aspect vond ik even zo belangrijk, omdat het onmogelijk is om jouw identiteit te gaan ontdekken zonder God. Hij heeft ons namelijk gemaakt naar zijn evenbeeld. Jouw nieuwe identiteit uiteindelijk mogen ervaren in God is ver reikend met een prachtige toekomst in het verschiet.

Ik heb de gesprekken met Agnes erg fijn ervaren. Ik vond het prettig dat Agnes mij soms bepaalde inzichten kon geven door op een andere manier naar situaties te kijken. Ook voelde ik me erg op mijn... Ik heb de gesprekken met Agnes erg fijn ervaren. Ik vond het prettig dat Agnes mij soms bepaalde inzichten kon geven door op een andere manier naar situaties te kijken. Ook voelde ik me erg op mijn gemak bij Agnes. Ik zou Agnes zeker aanbevelen!

Maar 1 gesprek gehad, dus kan geen eindbeoordeling geven, maar dat gesprek heb ik zeker als waardevol bevonden. Soms kan alleen al dingen kwijt kunnen een hoop goed doen. Daar stond Agnes zeker voor... Maar 1 gesprek gehad, dus kan geen eindbeoordeling geven, maar dat gesprek heb ik zeker als waardevol bevonden. Soms kan alleen al dingen kwijt kunnen een hoop goed doen. Daar stond Agnes zeker voor open, had goed door wat er aan de hand was en voelde me, zoals net verteld, lekkerder na het gesprek. Als positief bevonden dus!

Esther

Ze daagt je uit tot nadenken. Er was altijd wel iets wat ze in elke sessie zei wat mij raakte en waar ik zelf in gebed mee aan de slag kon om verder te groeien.
Ze geeft ook veel informatieve...
Ze geeft ook veel informatieve uitleg vanuit haar kennis wat mij erg heeft geholpen om dingen beter te begrijpen en in het juiste perspectief te zetten.
Ik voelde me veilig en gehoord en dat was de basis van onze gesprekken die fijn waren, opbouwend en uitdagend.
Agnes is warm, liefdevol, geduldig, kundig, heeft een scherp inzicht en is fijngevoelig voor de Heilige Geest. Je kan in het contact en gesprekken met haar echt merken dat ze een persoonlijke relatie met God heeft. En dat dat haar bron is van waaruit ze uitdeelt en daarbij weet waar ze over praat ook vanuit persoonlijke ervaring. Dat maakt haar krachtig en betrouwbaar!!

Agnes is een betrokken vrouw die zich verdiept in de hulpvraag, en de vraag achter de vraag opzoekt in samenwerking met mij. Wat me het meest verwarmd heeft, is het gebed speciaal voor mij.

Warme, inzichtelijke gesprekken gehad, waarbij God op de eerste plek stond.

In mijn zoektocht naar God en mijzelf in Christus heb ik veel steun gehad aan mijn gesprekken met Agnes.