Constructief en betrokken.

Ik ervaar de samenwerking als zeer positief. Medewerkers staan altijd klaar of reageren op aangegeven momenten. Elk is voor mij de bron als ik iets over Culemborg en vrijwilligersinitiatieven wil... Ik ervaar de samenwerking als zeer positief. Medewerkers staan altijd klaar of reageren op aangegeven momenten. Elk is voor mij de bron als ik iets over Culemborg en vrijwilligersinitiatieven wil weten. Zo laagdrempelig aansluiten bij een inwoner heeft mijn voorkeur. Elk kan hierin vaak iets betekenen.

Kan veel beter

Goed en prettig, open en sociaal

Praktisch goed afgestemd!

Zeer behulpzame collega's, vooral in situaties waarin ik als wijkverpleegkundige niet iets kan betekenen voor een client.

De contacten verlopen goed, er is sprake van een goede en plezierige samenwerking

Betrokken, initiatiefrijk, positief. Sommige medewerkers hebben m.i. teveel verschillende taken. Je voelt dan de druk die op hen staat om alles goed te doen in de beperkte tijd die ze hebben om het... Betrokken, initiatiefrijk, positief. Sommige medewerkers hebben m.i. teveel verschillende taken. Je voelt dan de druk die op hen staat om alles goed te doen in de beperkte tijd die ze hebben om het uit te voeren.

Ik ervaar de verschillende collega's binnen Elk Welzijn als zeer benaderbaar, open voor suggesties en ideeën, meedenkend rondom nieuwe initiatieven en een fijne werkrelatie.
Als tip...
Als tip zou ik meegeven dat nog niet in alle gevallen het idee heb dat er scherp wordt gereflecteerd in wat wel/niet haalbaar is. Vanuit de eigen rol of positie als welzijnswerk. Dit zou ik dan ook benoemen als verbeterpunt.