Het was er fijn en ik heb er veel geleerd.

Ik heb ElkWelzijn leren kennen tijdens één van de Mantelzorg bijeenkomsten. Het was gezellig en ik heb veel mogelijkheden gezien, die later van pas zijn gekomen.
Zij hebben mij...
Zij hebben mij prettig gesteund en geholpen en alles met een vriendelijkheid en een luisterend oor!

Bij ElkWelzijn is de drempel laag voor de bewoners uit Culemborg. En tijdens de lockdowns hebben ze 2 keer zo hard gewerkt en laten zien dat ze er zijn voor je mocht het nodig zijn. Dat is heel fijn.

Super goed contact met de medewerker van Elk, ze luistert echt naar je en wil je oprecht vooruit helpen. Heel menselijk en warm contact , superfijn!

Mensen die goed weten hoe ze jongeren moeten benaderen als er iets aan de hand is en zorgen voor leuke activiteiten tijdens de lockdown

Kan ik niet veel over zeggen ik heb er geen groot verband mee ik vind de mensen die erbij horen wel aardig.

Gezellig, een warme plek.

Kan ik niet echt zeggen omdat ik er niet veel in verband mee ben maar ik vind het aardige mensen.

Leuke mensen. Altijd aardig