Sympathieke ketenpartner, creatief en behulpzaam.

Mijn ervaring met ElkWelzijn is heel plezierig. Ik vind dat de medewerkers en vrijwilligers van groot belang zijn voor kwetsbare inwoners in Culemborg. Ook hun rol in het netwerk van Culemborg vind... Mijn ervaring met ElkWelzijn is heel plezierig. Ik vind dat de medewerkers en vrijwilligers van groot belang zijn voor kwetsbare inwoners in Culemborg. Ook hun rol in het netwerk van Culemborg vind ik essentieel. Ze zijn gericht op samenwerking met andere organisaties.

Contacten zijn goed. Er wordt meegedacht en men is betrokken.

Elk Welzijn is een zeer fijne organisatie waar ik al 4,5 jaar met veel plezier mee samenwerk voor de Elisabeth-Hof. Warme contacten, behulpzaam en zeer betrokken en altijd met een glimlach.

Professioneel en persoonlijk

Bereikbaar indien nodig
beschikbaar op vraag

Ik ben uitermate tevreden over ELK welzijn met betrekking tot haar inzet bij burenproblematiek. Het uitzetten naar ELK gaat makkelijk en er komt altijd een duidelijke terugkoppeling. Ik spreek dan... Ik ben uitermate tevreden over ELK welzijn met betrekking tot haar inzet bij burenproblematiek. Het uitzetten naar ELK gaat makkelijk en er komt altijd een duidelijke terugkoppeling. Ik spreek dan over mijn ervaringen tot een jaar gelden.

Ze zorgen voor verbinding in Culemborg en activeren en waarderen de burgers.

Lossen vaak de problemen op.