EKEHK ELF

FAST

none

Dorith Balmakers

Goede omschrijving en snelle levering

Sjef van Merrienboer

Prima bedrijf. Leveringen super snel

Alles naar wens

Jean-Pierre Franssen

Juiste product treffen de scherpste prijs. Snelle levering.

Jaap Stuiver

Prima service

Gerrit

Goede en snelle service

Hans van der Horst

Na bij het personeel om advies te hebben gevraagd, werd ik uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden. Hoewel het een kleine bestelling betrof werd uitgebreid te tijd genomen om mijn wensen in... Na bij het personeel om advies te hebben gevraagd, werd ik uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden. Hoewel het een kleine bestelling betrof werd uitgebreid te tijd genomen om mijn wensen in vervulling te laten gaan. Tenslotte werd de bestelling sneller dan voorspeld afgeleverd. Prima service. Volop reden voor mond op mond reclame. Tot de volgende bestelling. Mvg Hans van der Horst Middelburg

Ga zo voort !

Peter Buijs

Goed en snel

Joris Peijs

Ik heb 2 keer een bestelling online gedaan. er was de eerste keer iets niet in orde, maar dat is zeer netjes opgelost. heel vriendelijk

op de foto van het eerste product leek het uit 1 geheel te bestaan. Toen ik het ontving bleek dat ik nog een extra deel had moeten bestellen. Dat bleek niet uit de foto en ook niet uit de... op de foto van het eerste product leek het uit 1 geheel te bestaan. Toen ik het ontving bleek dat ik nog een extra deel had moeten bestellen. Dat bleek niet uit de foto en ook niet uit de omschrijving.

jorg kroon,de

Snel!