Snel en makkelijk

Goed helder en snelle levering

Ben

Zeer goed, ga zo door

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke en snelle reactie op vragen. goede prijs .

Super onbeschofte en onbeleefde reactie en afhandeling van een probleem met niet geleverde bestelling. Mooie website maar in shock door de gebrekkige service zodra er iets misgaat.

Reactie Elektrische-Sigarettenshop.nl:

Sorry mevrouw we nemen altijd onze verantwoordelijkheid als er iets misgaat, met één uitzondering na als u zelf uw verzendadres verkeerd invult. Dat u daarvan in shock raakt vinden wij heel... Sorry mevrouw we nemen altijd onze verantwoordelijkheid als er iets misgaat, met één uitzondering na als u zelf uw verzendadres verkeerd invult. Dat u daarvan in shock raakt vinden wij heel vervelend.
Als wij de bestelling terug krijgen zullen wij het nog een keer naar u opsturen.

Groot assortiment

Beschrijf hier uw ervaring

Probleem met verkeerde coil netjes opgelost. Alleen de website is vrij verwarrend.

Reactie Elektrische-Sigarettenshop.nl:

De webshop is zeer duidelijk, maar alles zit en doosjes zodat u het product niet goed kan zien.
Daar kunnen wij niks aan doen wij hebben de plicht om dat te doen in verband met de strenge regels van de NVWA.

Vlotte levering

SirE