Floris S

Leverdata op site worden niet bijgehouden.
Twee keer respectievelijke vertragingsmailtjes ontvangen na de bestelling. De leverdatum werd dus 2x 1 week opgeschoven.
Heel vervelend. Want op...
Leverdata op site worden niet bijgehouden.
Heel vervelend. Want op de site stond 3 leverdagen. En dat is nu ook niet aangepast. Gewoon slordig en niet attent naar klanten.

Zou het in dit stafdium niet weten.

Reactie Elektramat NL:

Beste Floris,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Het...
Beste Floris,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Gelukkig heb ik wel in je order gezien dat de door jou bestelde producten vandaag naar je worden verstuurd. En daarom zou je ze morgen thuis mogen verwachten.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Meindert Groefsema

Uitstekend.

Duidelijke omschrijving van de producten en snelle levering.
En niet te vergeten de gunstige prijsstelling.

Bart Van der Luijt

Klant vriendelijk en Snelle service

Goede produkten

Maarten Verdoes

2 elektra kabels besteld en die zijn perfect en snel geleverd alleen ik snap niet waarom in 2 pakketten? Past echt makkelijk bij elkaar en was ook als 1 bestelling besteld. Niet echt efficiënt en... 2 elektra kabels besteld en die zijn perfect en snel geleverd alleen ik snap niet waarom in 2 pakketten? Past echt makkelijk bij elkaar en was ook als 1 bestelling besteld. Niet echt efficiënt en kostenbesparend werken voor jullie zelf.

Snelle levering en goede kwaliteit

Jordi

Top

Geweldige service en zeer uitgebreid assortiment met goede prijzen

Wouter Eijkelenboom

Snel geleverd, prima kwaliteit

Levering van 4 kleine artikelen in 4 grote dozen....

Rienk de Roos

Goede website en scherpe prijzen

gebruiksvriendelijke site, en scherpe prijzen

Jaap Meter

Prima website, snelle levering, goed product

goed product voor een redelijke prijs

Jan

snelle levering

Antoon

Snelle behandeling van bestelling en dito leveringcorrecte

Snelle foutloze levering