Rob Donker Curtius

Zeer goede ervaringen, al meerdere keren besteld

Klantvriendelijk, snel en gunstige prijzen

Mike van der Linden

Levert snel en tegen prima prijs. Ruim assortiment en goede kwaliteit materiaal.

Alleen jammer dat er materialen (kabelklemmen) in de verkeerde kleur zijn geleverd.

Snel en kwalitatief goed

C. Mulders

Zeer goed en klantgerichte behandeling

zeer persoonlijke aandacht en nakoop-behandeling

Jan Bekkema

Zoek, klik, bestel. Zo eenvoudig kan het dus...

Assortiment, duidelijke detail beschrijving per product en levering.

RobertL

Veel keuze, goede service

Veel keuze, uitgebreide selectie criteria in webshop, goede service, snelle verzending

Chris Koole

Betaald, maar product is nog niet geleverd

Reactie Elektramat NL:

Beste Chris,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
Beste Chris,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
We konden je gelukkig op de hoogte stellen dat het product vandaag naar je wordt toegezonden. De verwachting is dat het morgen bij je geleverd wordt.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

robbert

Matig, hier besteld met een levertijd van 1 dag. Na betaling blijkt product pas over 2 weken geleverd te worden. Bericht gestuurd dat dit te laat is en ik het wil herroepen. Geen reactie. Vervolgens... Matig, hier besteld met een levertijd van 1 dag. Na betaling blijkt product pas over 2 weken geleverd te worden. Bericht gestuurd dat dit te laat is en ik het wil herroepen. Geen reactie. Vervolgens wordt het zonder nader bericht 4 dagen later ineens geleverd ? Kunt er niet echt van op aan

product is prima

Reactie Elektramat NL:

Beste Robbert,
Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons fijne gesprek.
Beste Robbert,
Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons fijne gesprek.
We zullen de feedback die je ons hebt gegeven in ons gesprek, meenemen in de verbetering van onze klantenservice.
Margret van Elektramat

Ted

De levering was 2 dagen later dan toegezegd op site

Keurig geleverd in 2 separate pakketten ???

frans Clasener

Prima service, ik had de verkeerde specificatie besteld echter zonder probleem terug genomen. Echt goed.

Bereikbaarheid

sjirk bijma

Snel geleverd en het is goed materiaal

Snel geleverd