Andre van Mastrigt

Snel verzonden en goede producten

Snel verzonden

J van der Leer

Ik bestel regelmatig kabel en aanverwante produkten bij Elektramat en iedere keer is het prima voor elkaar. Levering de volgende dag zoals afgesproken. Eén keer heb ik hun service-afdeling nodig... Ik bestel regelmatig kabel en aanverwante produkten bij Elektramat en iedere keer is het prima voor elkaar. Levering de volgende dag zoals afgesproken. Eén keer heb ik hun service-afdeling nodig gehad omdat ik meende 5 tules besteld te hebben en er werd er 1 geleverd. De website was een beetje onduidelijk. Zonder problemen werden er vijf tules zonder kosten nagestuurd. Het was geen duur artikel maar ik was zeer tevreden over de service.

Goede website met duidelijke uitleg, ook voor de niet-professional
Zeer ruim assortiment en snelle levering
Prima after-sales

Rogier Meurs

Ik maakte een fout, Elektramat zette het recht :-)

Service

Joop Peeters

Scherpe prijzen, snelle levering

Duidelijke website, snelle levering, scherpe prijs

M. Hut

Goede producten snelle levering en goed advies.

Had problemen met een dimmer. Eerst via WhatsApp gecommuniceerd, kreeg direct antwoord. De volgende dag telefonisch en ook geen problemen.

Evelien

Te lange levertijd. Product zou zaterdag bezorgd worden maar dit werd pas de woensdag erna bezorgd.

x

Reactie Elektramat NL:

Beste Evelien,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
Wat vervelend om te horen dat de kabel niet aan is gekomen op het tijdstip die je verwachte.
We...
Beste Evelien,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
We zullen de feedback die je ons hebt gegeven mee nemen in de verbetering van onze service.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Jos Koopmans

Goede producten en snel geleverd.

goed verpakt .

Ton Verdult

Laatst een paar dimmers aangesloten waar de beschrijving niet correct was , een belletje naar de servicedesk en het was zo opgelost.

Voor mij een handig raadpleeg servicedesk. Heb er wel meer gebruik van gemaakt over diverse installatie werkzaamheden. Wordt altijd vriendelijk geholpen.

Mennono

Snelle en uitstekende service

uitgebreid assortiment, vriendelijke klantenservice

Ruud

Leverdatum en tijd niet aan kunnen geven

groot assortiment

Reactie Elektramat NL:

Beste Ruud ,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons fijne gesprek.
Wat vervelend om te horen dat wij niet hebben kunnen voldoen aan het verplaatsen van de leverdatum....
Beste Ruud ,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons fijne gesprek.
We nemen je feedback zeker mee in de verbetering van onze website.

Margret van Elektramat