Prima prijs/product verhouding.
Duidelijke communicatie over verwachte levertijd.

De communicatie over nalevering.

Erik

Prima ervaring,goede service

Bedrijf gaf aan dat we bij de bestelling een belangrijk onderdeel waren vergeten hier werd ik zelf voor gebeld!

Goed tijdig en goede service

Verkeerd besteld kon terug

Han Baltink

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bedrijf.

Ja. Had een product gekocht maar het werkte niet naar behoren. Dit is netjes uitgezocht. En heb nu het hoede product.

G de Vries

Zeer goed wat ik heb besteld was binnen 24 uur bezorgt en alles was tip top voor elkaar

Prijs kwaliteit

Klaske Duursma

De bestellingen waren beide keren meteen de volgende dag geleverd. Dat was heel prettig.
Toen er iets retour naar Elektramat moest, werd dat zeer goed opgepakt. Ik kreeg een email met een...

De vlotte en correcte afhandeling is een heel sterk punt. De geleverde materialen voldoen prima.

vestea-techniek

Vlot en goed, zoals het moet.

snelle levering

Ben Van den Brink

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed, ik vond het namelijk fijn dat het retouren zonder enige problemen gaat en zonder fouten net als het bestellen dus daar geen min punten over. het enige...

ik vond het fijn dat het retouren zonder enige problemen gaat en zonder fouten net als het bestellen dus daar geen min punten over

Mario

Goede service en snelle afhandeling.

Telefonisch contact ook zeer positief ervaren.

Bram van de Hoef

Goede ervaring, men geeft een zeer goed advies. De producten werden snel geleverd.

Denken goed mee en geven een goed advies.