Bas Groenestein

Hoe beoordelen omdat ik de bestelling nog niet binnen heb,door een vertraging van 2 maanden.!!!!!!

Reactie Elektramat NL:

Beste Bas,
Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
We hebben contact...
Beste Bas,
Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
We hebben contact met elkaar gehad en hierin gaf je aan dat je toch wilde wachten.
En heb je uitgelegd dat er door een fout in het systeem er een aantal mails te vroeg zijn verzonden, onze excuses daarvoor.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.
Margret van Elektramat

Evert Oosterbroek

Er is nog niets geleverd pas als 't geleverd is kan ik men mening geven groetjes

Nee

Reactie Elektramat NL:

Beste Evert,

Het...
Beste Evert,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Verder is het extra vervelend voor je dat je een verzoek voor een review hebt gekregen, terwijl is het artikel nog niet eens ontvangen hebt.
Er zijn een aantal mails te vroeg verzonden, onze excuses daarvoor.

Margret van Elektramat

René Korstanje

Overzichtelijke website
Bij het stellen van een vraag via de site, snel antwoord

Website, service, kwaliteits materiaal

Bert Weijtmans

Snelle en accurate levetingen

Groot assortiment

John Simmelink

Prima product. Bestelling snel afgewerkt.

Goede aftersale met info.

Justin

snelle levering

Klaas van Dieren

service gericht

johan verhoeven

Duidelijke site met goede zoekfunctie.