tst bat

Valse levertijden

Lever- en voorraadtijden kloppen niet. aandacht

Reactie Elektramat BE:

Beste,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Het spijt ons...
Beste,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.
Nicole van Elektramat

Jos Poelmans

Is niet zo positief. Komen de beloofde leveringsdatum niet na.

Duidelijke en uitgebreide website

Reactie Elektramat BE:

Beste ,

Het spijt ons...
Beste ,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Verder is het extra vervelend voor je dat je een verzoek voor een review hebt gekregen, terwijl is het artikel nog niet eens ontvangen hebt.
Er zijn een aantal mails te vroeg verzonden, onze excuses daarvoor.

André Carlier

Goed ingelicht

Levering s’anderdags

Lood Kruize

Ik bestel 4 items, deze werden in 2 keer geleverd met 1 dag verschil. Vind ik jammer. Dit was niet nodig geweest. Ik heb niet om spoed gevraagd. Het zijn alleen maar kosten

Niet van toepassing

Jan Paulussen

Perfect vooor wat ik nodig had: snelle levering enheldere omschrijving

Snel verzonden!

luc florens

Prima service

Snel

Raoul

Uitstekende bedrijf heb er artikelen besteld en de volgende dag ontvangen.

Website duidelijk en volop keuze.

Dominique Gaspard

Scherp geprijsd, snel geleverd.

opvolging en leversnelheid

jean vanlandschoote