Patrick Grauls

Top!

Overzichtelijke website
Perfecte verpakking

Bruno De Swert

Slecht op de website direct leverbaar. Na de bestelling en betaling krijg ik een mail dat ik minstens bijna " weken moet wachten!!!!Ik had het wel zo vlug mogelijk nodig

?

Reactie Elektramat BE:

Beste Bruno,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Het...
Beste Bruno,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
In de bestelling zie ik nu dat wij het artikel op 18 juni weer binnen verwachten. Zodra het bij ons binnen is, zullen wij het zo snel mogelijk naar je opsturen.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Top

snelheid

Rudy Jennes

Eenmalige zending

Juist product en op tijd

Laurent

Heel vlotte service. Bedankt!

Steeds vlot en vriendelijk geholpen. Ook heel scherpe prijzen.

Paul Notteboom

Snel en correct!

Producten gamma

filip

snel en materialen zoals beschreven

steve kindt

De levering door postnl was niet zoals het hoorde. de zakken werden uit de camionet gesmeten waardoor er een zak is open gescheurd. chauffeur reed direct door alvorens ik hem hierover kon... De levering door postnl was niet zoals het hoorde. de zakken werden uit de camionet gesmeten waardoor er een zak is open gescheurd. chauffeur reed direct door alvorens ik hem hierover kon aanspreken
na contact met de klantendienst van Elektramat werd er een oplossing gezocht en gevonden. Netjes afgewerkt

Postnl: geen
elektramat: top dat ze direct een oplossing voorstelden

Luc Verhaeghe

Professioneel